Vyhlazující báze pod make-up od Dermacolu

Musím přiznat, že moje pleť je dost náladová a mám pocit, že se na ní mísí snad všechny typy pleti - často mě trápí suchá místa a šupinky (především na nose), zároveň se však moje pleť chová, jako by byla stále v pubertě, a tak nemám nouzi o akné a s tím souvisí i to, že se mi některé části obličeje nepříjemně rychle mastí, především čelo a brada, ale třeba taky oční víčka. Nejenže tedy někdy opravdu nevím jaké pečující produkty vybírat, ale také je pro mě nutností používat dobré báze, které mi makeup udrží na pleti co nejdéle a zároveň ji nebudou vysušovat a zvýrazňovat suché šupinky. A to je dost nelehký úkol, nemyslíte?


Dnes bych se ráda zmínila o bázi, která se stala mým velkým oblíbencem, a to konkrétně poměrně známá a oblíbená vyhlazující báze Satin make-up base od české značky Dermacol.


Báze se nachází ve skleněné 15 ml lahvičce s plastovým víčkem a aplikátorem ve formě praktické pumpičky. Samotná báze je takové gelovité konzistence, průhledné barvy a má lehoučkou jakoby květinovou vůni, která je jen velmi nenápadná a nerušivá.

Bázi používám klasicky po ranním vyčistění pleti a nanesení krému. S pumpičkou se pracuje bez problémů a nestává se mi, že bych si jí nabrala zbytečně moc. Není jí potřeba nějak moc, po pleti se dobře roztírá v podstatě okamžitě se vstřebává. Pokožku zanechává dokonale jemnou a vyhlazenou, vyplní póry, pomůže zakrýt sušší místa, prostě dokonalost. Makeup se na ní nanáší také bez problémů.



Potěšilo mě, že pleť nejenom krásně vyhladí a "hydratuje", ale také pomůže pleť na delší dobu udržet matnou. To se projevilo skvěle v zatěžkávací zkoušce na mém maturitním plese, kdy jsem po několika hodinách měla stále matné čelo i bradu, což u mě normálně vůbec není zvykem.



Za mě tedy obstála na jedničku. Jedinou nevýhodou je to, že za tyhle vlastnosti může vlastně to, že je báze silikonová, tedy rozhodně nejde o nic přírodního. Jelikož mi ale s pletí nedělá žádnou neplechu, neucpává mi póry ani mi nijak nezhoršuje akné, dokážu se přes tohle díky jejím kladným vlastnostem přenést.


Pokud by vás zaujala, seženete ji snad všude, kde mají stojan dekorativní kosmetiky Dermacol nebo třeba na notino.cz za 230 Kč v mé velikosti (15 ml), případně také v 10 ml a 30 ml verzi. K dostání jsou zde i další varianty - Gold anti-wrinkle base (protivrásková) a Pearl energy make-up base (pro unavenou pleť).


Máte zkušenost s některou bází od Dermacolu? Jaká je vaše oblíbená?

11 komentářů

  1. Pekná recenzia! O tejto báze som počula veľa. A síce sa mi zdá že buď ju milujete alebo ste proti nej. Ja osobne teraz používam od catrice s ktorou som tiež spokojná, ale uvažujem aj nad touto. A keďže moja pleť je na tom celkom podobne ako tá tvoja, tak by to dúfam fungovať mohlo :3

    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná recenzia ♥ Pôvodne som chcela kúpiť podkladovú bázu od Maybelline, ale táto ma zaujala oveľa viac :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám doma Satin bázi a nemá konkurenci, už jsem jich vyzkoušela několik a k téhle se vždy vracím :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  4. Dakujem za super recenziu. Uz dlhsie nad kupou tejto bazy uvazujem. Momentalne mam od Catrice Prime and Fine.

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem ji také měla akorát menší a byl to asi vzoreček a byla jsem naprosto spokojená! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. Kedysi som mala menšiu verziu tejto bázy a pamätám si, že som ju používala celkom rada, no niekedy mi pripadala byť až príliš silikónová.

    OdpovědětVymazat
  7. Je zajímavé, jak je tahle báze oblíbená :-) Spoustě lidí vyhovuje, ale já ji nemůžu ani cítit. Nesnáším ten silikonový klouzavý pocit a navíc mi přijde, že při aplikaci po ní makeup ujíždí a dělá šmouhy. Také mám smíšenou a problematickou pleť a to mi už dávno není náct a Satin base mi ucpává póry jako blázen a to jinak silikonové primery používám. Kupodivu mi to dělá hlavně tahle. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. už dlhšie chcem skúsiť túto bázu, ale vždy keď idem okolo nej,tak si to rozmyslím, lebo sa obávam, že by som ju nepoužívala a len by mi ležala v kozmetickej taške..ale pritom by som ju chcela vyskúšať ako by reagovala s mojou pleťou :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  9. Vždy som po nej pokukávala ale nikdy som sa nedostala k jej kúpe. Momentálne mám bázu od Rimmelu a zatiaľ som s ňou spokojná.

    IVANNA

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář ♥