Filtrační lahev Bobble

Dnes tu pro vás na můj blog trochu netradiční recenzi. Na chvíli si dáme oddych od kosmetiky a ráda bych vám představila věc, kterou určitě spousta z vás zná, jelikož jednu dobu byla mezi blogery velmi oblíbená a objevovala se na nejednom wishlistu, stejně jako například hrníčky Keep Cup nebo Tangle Teezer.


Jedná se o filtrační lahev Bobble. Už vám to něco říká? Poslední dobou se čím dál častěji objevují nejrůznější lahve na pití, které jsou šetrnější k životnímu prostředí než klasické PET lahve z obchodů. Bobble se prodává v nejrůznějších barevných variantách, takže si každý jistě vybere tu svou.


Já si svou lahev nakonec vybrala průhlednou se zlatým vrškem o objemu 0,55 l (v nabídce jsou také 0,75 l lahve). Samotná lahev je z měkkého plastu, který je poddajný, a tak se vám nebude při pití splaskávat jako klasické plastové lahve. Plast je vyrobený z recyklovatelného PET materiálu a neobsahuje BPA, ftaláty ani PVC. Filtr a nástavec na pití jsou z tvrdého plastu a víčko je silikonové. Líbí se mi, že je k lahvi přidělané, a tak se vám nestane, že byste ho museli honit po zemi (nebo jsem jenom já na tohle takový expert?).


Uvnitř lahve se nachází uhlíkový filtr, který čistí vodu přímo před tím, než ji zkonzumujete. My máme doma vodu poměrně tvrdou, chlorovanou a moc mi nechutná, takže mě opravdu zajímalo, zda to funguje a musím říct, že voda po projití filtrem opravdu chutná o poznání lépe. S čím jsem se musela ale chvilku sžívat je nástavec na pití, u kterého si možná vzpomenete na dětská pitíčka jako Jupík a podobně. Postupem času jsem si však zvykla a nemám s tím problém, jen se s tím pije prostě o něco pomaleji. Co je důležité, tak to, že lahev nikde neteče, neprotéká a silikonové víčko dobře drží, někdy je až trochu problém ho sundat.


Lahev je vyrobená tak, aby byla šetrná k životnímu prostředí a aby se zbytečně nespotřebovávaly klasické plastové lahve, které často končí na skládkách, v oceánech nebo pohozené kolem cest. Z hlediska ekonomického zase ušetříme na balené vodě, která je mnohonásobně dražší než ta, co nám teče z kohoutku. Životnost filtru je 2 měsíce / 150 l vody, poté by se měl pořídit filtr nový.


Za mě je to super lahev do školy, do práce nebo na cvičení. Velikost je pro mě tak akorát a ještě k tomu hezky vypadá :-) Lahev seženete na eshopu zdravi-krasa.cz za 299 Kč.

Za poskytnutí produktu k recenzi děkuji zastoupení zdravi-krasa.cz.


Znáte Bobble lahve? Používáte speciální lahve na pití nebo si vystačíte s klasickými PET lahvemi?

13 komentářů

  1. Tohle vidím poprvé u tebe. Líbí se mi snaha výmyslu aby neškodil přírodě, to oceňuji, je to lepší než si dávat pití do pet flašek nebo stále kupovat a vyhazovat obaly. Filtr bych zase neocenila já, přijde mi to trošku zbytečnost (pro mě), u nás na Vysočině je voda celkem v pohodě pitná, samozřejmě je chlorovaná ale nikdy mi to nevadilo natolik abych musela pít balenou.

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto láhev znám, viděla jsem ji jak v obchodech, tak u několika lidí ve škole :). Sama jsem ji nezkoušela a zatím používám obyčejné pet lahve

    OdpovědětVymazat
  3. O téhle láhvi jsem už hodně slyšela a dlouho přemýšlím, že bych si ji pořídila. No zatím jsem se k tomu nedostala. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  4. o téhle jsem už slyšela a u pár lidí ji i viděla:) Já jsem si ale koupila EQUA láhev :) vyhovuje mi více kvuli širšímu vršku, takže si ho ní můžu dát třeba kolečka citronu nebo okurky, bez toho, že bych je pak lovila, až bych je chtěla vytáhnout:) taky se lépe umývá:) Je z takového tvrdšího plastu a dražší varianta je i skleněná:) navíc odolá teplotám nad 100 stupnů, takže v zimě si v ní nosím do školy čajíčky :))

    OdpovědětVymazat
  5. Po této lahvi jsem už také koukala, moc se mi líbí jak tvar lahve, tak i různé barvičky :) Ale pořizovat si ji zatím neplánuju :)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :)
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Bobble láhev znám, ale zatím zůstávám u normálních petek nebo klasických lahví na sport :)
    Catamount

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych rozhodně z klasických PET lahví nepila. Je to nebezpečné, uvolňují se z toho plastu toxické látky při opakovaném používání, skoro všude na internetu jsou i různá varování. Na nošení pití do školy mám speciální lahve. Tuto s filtrem sice ne, ale uvažuji o ní, protože voda v Brně je fakt hnus. Někde jsem viděla i vtipný citát: "Brněnská voda – trochu se napiješ a zbytek dojíš." :D Nechápu jak lidi v Brně můžou pít tu svou vodu, ona i neskutečně smrdí! Ale chápu že někdo kdo nezažil čistší vodu tak nepochopí. Jinak teda používám speciální eko láhve. A tato s filtrem by se možná do Brna hodila...

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá skvěle. Škoda, že se nedělá i trošku ve větším, třeba v 1l balení. Ale možná, že by stačila i ta 0,75 l :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  9. Tá fľaša je skvelá! ♥ Už si na ňu nejaký ten čas robím zálusk, pretože tie klasické plastové fľaše ma už nebavia.. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tuhle láhev jsme si pořídila a vůbec z ní nadšená nejsem.. Bohužel mě nevyhovuje a po pár zkoušení jsem ji odložila a vrátila se k obyčejné PET lahvi.. :-(

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  11. Má ju aj moja spolužiačka a nevie si ju vynachváliť :D Mňa trochu odrádza to viečko, keďže už ako malá som ho nemala veľmi rada :D Ale inak viac než len podporujem kupovanie takýchto fliaš namiesto klasický PET fliaš typu "kúpim, vypijem, vyhodím" a stále dookola a teší ma, keď vidím, ako aj moji spolužiaci postupne prechádzajú na takéto šetrnejšie alternatívy ❤
    BEELIEVIN

    OdpovědětVymazat
  12. Mně se dost ničí ty filtry, vždycky mi to praskne po pár použitích, na těch 150 litrů to rozhodně nevydrží. Filtry kupuju jedině ve slevě, jinak je to docela drahá záležitost. Nevím no, kdybych se měla rozhodovat teď, tak už bych Bobble asi nechtěla. To i láhev z DMka, co tam kdysi byla za 50 bodů, mi možná vyhovuje víc :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář ♥