Saloos extra bio šípkový olej

Značku Saloos a konkrétně jejich pleťové oleje mám moc ráda. Díky opravdu velkému výběru si každý jistě najde ten pravý, který mu bude vyhovovat. Já jich vyzkoušela již několik, mohli jste si přečíst například o mých zkušenostech s olejem Bio Argan Revital a dnes bych se s vámi ráda podělila o mé dojmy dalšího z nich.


Jedná se o rostlinný Extra bio Šípkový olej, který je vhodný především pro suchou a zralou pleť. Díky vysokému obsahu karotenoidů je účinný na vrásky, zhojené jizvy a popáleniny. Pleť hydratuje, vylepšuje zdravý vzhled pokožky a sjednocuje její barevný tón.

Olej se nachází v, pro Saloos již typické, skleněné lahvičce o obsahu 20 ml. Obsahuje také praktický aplikátor ve formě kapátka. Olej má poměrně intenzivní šípkové aroma, které mě osobně příliš nesedlo, ale pokud vám šípková vůně nevadí, tak s tím mít problém asi nebudete. Barva oleje je výrazně oranžová, což ale na pleti není nijak vidět.


Jak jistě víte, je důležité olej nanášet na pleť navlhčenou, ať už obyčejnou, pleťovou nebo květinovou vodou. Na celý obličej stačí jen několik kapek, já mám sklon k suchým šupinkám, takže používám většinou 5 kapek, na normální pleť klidně stačí i 3, prostě jak vám to bude vyhovovat. Jelikož je olej (nečekaně) mastný, tak se déle vstřebává. Myslím, že při večerním používání by to neměl být problém, alespoň já mám mastné produkty večer ráda. Ráno je samozřejmě lepší použít nějaký krém.

Po použití je ráno pleť krásně hydratovaná, vyživená a působí takovým rozjasněným dojmem. Nemůžu říct, že bych si všimla úbytku vrásek nebo snížení viditelnosti jizev, možná by to chtělo pravidelnější a dlouhodobější používání.


Šípkový olej seženete například zde za příjemných 132 Kč. Sortiment značky Saloos naleznete také v síti drogerií DM.

Výhody:
  • malé praktické balení
  • šikovný aplikátor
  • stačí málo, dlouho vydrží
  • hydratuje, vyživuje
  • pleť vypadá zdravě, rozjasněně
  • cena

Nevýhody:
  • intenzivní šípková vůně

Hodnocení: 8/10

Za poskytnutí produktu k recenzi děkuji zastoupení Saloos.


Máte zkušenost s pleťovými oleji Saloos? Jaký produkt aktuálně používáte ve večerní péči?

11 komentářů

  1. Já zkoušela jen jojobový olej. Nějak jsem si nevšimla, že by s obličejem něco dělal, tak jsem ho začala používat na vlasy, které dokáže zanechat krásně hebké :) Tento šípkový olej bych chtěla koupit mamce.

    Interbeauty Prague

    OdpovědětVymazat
  2. Ten by s emi líbil :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  3. Tento olejíček jsem měla, ta vůně mi nevadila, byla mi příjemná :). Ale kokosák mi pasuje na obličej víc :).

    OdpovědětVymazat
  4. Nemám suchou pleť, a tak takovéto hydratační olejíčky nepoužívám. Mám ale odličovací olej od Saloosu pro mastnou pleť a ten je skvělý :) -L

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám olejíčky ráda. Od Saloos jsem jich za ta léta vyzkoušela mnoho, ale ve výsledku mi nejvíce sedí neutrální. Také odličovací olejíček je báječný a takové ty jejich balzámy. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Aktuálně používám krém od YR a střídám to s pleťovým olejem z Oriflame. Zajímělo by mě, jestli by mi u tohoto produktu vadila vůně, očichám v DM :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tyto pleťové oleje jsou super. Možná by mi taky vadila výraznější šípková vůně. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  8. Ja teraz používam nimbový olej.. keby si tú vôňu cítila, fuj! :D Smrdím ako arašidy alebo čo. Tento vyzerá super! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mám Rosalinu a Lemon Tea tree a oba jsou fajn, ale moc mezi nimi nevidím rozdíl. Čistý šípkový bych chtěla zkusit na sjednocení tónu pleti, tak uvidím, kdy se k němu dostanu :)

    OdpovědětVymazat
  10. s pleťovými oleji se roztrhl pytel a já teď vůbec nevím, po jaké sáhnout :D mám sice mastnější pleť, ale tu dlouhodobě přesušuju různými produkty, takže na noc ráda používám něco hutného, protože občas jsem paradoxně jako sušenka...

    srdečně Tě zvu na giveaway k pátému výročí mého blogu! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář ♥