Giveaway #8 Soutěž s TheBalm a Clinique - UKONČENA

Jak jsem již zmiňovala v posledním příspěvku, nachystala jsem pro vás novou giveaway, tak snad se vám bude líbit :-) Jelikož ve škole příští týden končíme a v červnu mě čeká už jen souvislá praxe v nemocnici, nejsem si jistá, jak budu mít energii a čas vydávat články, a proto tu mám alespoň tuhle soutěž :-) Jinak články určitě vycházet budou, jen nejspíš ne tak často.



Dnešní soutěž bude tedy pro změnu od posledních GA dekorativní a konkrétně můžete vyhrát bronzer Bahama Mama od TheBalm a fialový lak na nehty Clinique.



Povinné podmínky:
  • Sledovat můj blog prostřednictvím Google Friend Connect (GFC, napravo v menu)
  • Napsat komentář s přezdívkou, pod kterou mě na GFC sledujete (můžete připsat zda máte svůj oblíbený produkt od těchto značek, jestli máte plány na prázdniny, jak se vám na mém blogu líbí nebo co vás jen napadne... :-))
  • E-mail mi nepište, výherce se bude muset ozvat sám!
  • Soutěž platí pro CZ a SK čtenáře

Dobrovolně, za komentář navíc:
  • Sledovat mě na Facebooku (do komentáře napsat přezdívku)
  • Sledovat mě na Instagramu (do komentáře napsat přezdívku)
  • Sdílet GA veřejně na FB nebo blogu (do komentáře napsat odkaz na sdílený příspěvek)

Můžete tedy napsat až 4 soutěžní komentářeKaždý však musí splňovat povinné podmínky, jinak jsou ostatní komentáře neplatné!

Soutěž probíhá od 19.5.2016 do 30.6.2016. Výherce vyhlásím v následujících dnech a zveřejním ho v tomto článku a na FB, proto ho v těchto dnech doporučuji sledovat. Vítěz bude mít 5 dní na to, aby se mi ozval, jinak vyberu náhradního vítěze. 

Všem vám přeji mnoho štěstí ♥

Výhercem soutěže se stává Peggie, které tímto moc gratuluji a prosím, aby se mi ozvala do 5 dnů (do 10.7.2016) na email zakov77@seznam.cz! :)

119 komentářů

  1. GFC wikira
    wikirakrasna@gmail.com
    Od The Balm mám paletku očních stínů a dvě rtěnky. Je to skvělá značka. Od Clinique mám ráda jejich pečující kosmetiku, momentálně používám pletový čistící gel.

    OdpovědětVymazat
  2. GFC: vaja vaja
    wendi@centrum.sk
    A čo sa týka značky The Balm nevyskúšala som nič, ale mám zálusk na lícenku s bronzerom, ktorá je ževraj úžasná:)

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduju jako cottonlatte :)
    Od těchto značek jsem ještě nic neměla, ale chtěla bych :/

    OdpovědětVymazat
  4. Taky sleduju na fb jako Laura Kratochvílová

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj :) v prvom rade chcem napísať, že ako začínajúcu blogerku ma tvoj blog nadchol :) raz by som to chcela dotiahnuť aspoň do 50% podoby tvojho blogu :) čo sa týka súťaže, potešila ma, keďže hneď pri prvej návšteve tvojho blogu tu je nejaká súťaž :) Bahama Mama som videla v nejakej recenzii a bola som nadšená už len z dizajnu balenia :) pre mňa je táto kozmetika drahá, možno aj preto by som chcela vyhrať :) môj e-mail je blogerkamisssunshine@gmail.com
    Prajem pekný deň :)

    OdpovědětVymazat
  6. GFC: Michaela Barthová
    Přeji pevné nervy a nezkreslené představy do praxe :-) Jsem zdravotní sestra, vím o čem mluvím.

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduji jako Claire, tady přes GFC ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Na IG sleduji jako Claire_War+ ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Na fb sleduji jako The Crazy Ginger's Diary

    OdpovědětVymazat
  10. A soutěž také sdílím na blogu, v menu ;-) (ZDE). Od the balm mám jen paletku Nude Tude, a jsem s ní hodně spokojená, a to dokonce tak, že některé stíny už mám vyhrabané úplně, a některým už koukám na dno ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. GFC: Terezah-style
    Od The Balm i Clinique nemám zatím žádnou věc, protože je tahle kosmetika víceméně nedostupná protože tady u nás ve městě se sehnat nedá a taky to je pro mě docela drahá kosmetika. Prázdniny mám naplánované a budu jen doufat aby vše vyšlo podle plánů. Část července budu chodit na brigádu a potom až do konce srpna budu jako vždy ve Španělsku :-). Tvůj blog sleduji už dlouho a myslím že jsi se hoodně zlepšila, je to vidět na blogu, designu, celkově i vyjadřováním se v článcích... Super! jen tak dál

    OdpovědětVymazat
  12. Na Facebooku tě sleduji pod jménem Tereza Hájková

    OdpovědětVymazat
  13. Na Instagramu tě sleduji jako terezah.style

    OdpovědětVymazat
  14. GFC Caroline
    kajush.01@centrum.cz
    Od těchto značek nemám zatím bohužel nic,ale ráda bych něco vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  15. GFC: Veronika Pospíchalová
    Od Clinique jsem zatím nic neměla od od TheBalm mám moc ráda jejich pudr Sexy mama :)

    OdpovědětVymazat
  16. GFC Nikola Guzmicka
    Super GA prave vhodna na leto :-)

    OdpovědětVymazat
  17. GFC Miška
    Já mám tvuj blog velice ráda, od the balm bych rád vyzkoušela jejich paletku :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  18. GFC Genevra
    Od The balm mě láká snad všechno. Líbí se mi jejich obaly a na výrobky čtu samou chválu. Od Clinique jsem taky ještě nic neměla.

    OdpovědětVymazat
  19. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  20. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  21. GFC: Terka Černá
    Líbí se mi Tvůj blog, jak je přehledný.:) Plány na prázdniny zatím nemám, momentálně mám jiné starosti, plány a to maturita.:/ Ale určitě bych chtěla vyrazit někam s přítelem:)
    Od této značky zatím nic nevlastním, proto bych i něco chtěla vyzkoušet.:)

    OdpovědětVymazat
  22. GFC: El Kagawasan
    Od téhle značky jsem zatím nic nezkoušela, slyším o ní poprvé :D. Ačkoliv blogy o kosmetice moc nenavštěvuju, tvůj mám moc ráda, máš jednoduchý, přehledný design a pěkné články :).
    U mě na blogu taky probíhá giveaway, takže budu ráda, když se zapojíš :)
    CATAMOUNT Giveaway

    OdpovědětVymazat
  23. Michaela Kofroňová.
    The Balm jsem ještě nezkoušela, ale vím, jak je super. Bohužel je na mě teď moc drahá a raději se prvotně věnuji levnějším produktům:) A jinak super soutěž!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Za zkoušku nic nedám, že. Sleduji přes GFC buď jako Hana Suchá, nebo Fairychain, sama nevím. :-D No a od the Balm mám Mary-Loumanizer, je bezva a právě na bronzer zatím slýchám jen chválu. :-)

    OdpovědětVymazat
  25. GFC: Lenka Merková
    lenus.ka133@gmail.com
    :))

    OdpovědětVymazat
  26. GFC: Another Dominika
    Ještě jsem bohužel nic od těchto značek nevyzkoušela, ale ráda bych to napravila :)

    OdpovědětVymazat
  27. Jé, po dlouhé době mám zase možnost pročíst oblíbené blogy a u tebe tu na mě vyskočí taková krásná soutěž :) Strašně jsem to teď zanedbávala kvůli maturitám, které jsem ve čtvrtek zvládla. Tak mám konečně zasloužené prázdniny a čas na to, co mám tak ráda :) Těším se na další články :)
    Veronika A.

    OdpovědětVymazat
  28. GFC: ZdeňkaM
    Se značkou Clinique zkušenost nemám a od The Balm mi vyhovovala řasenka. :)

    OdpovědětVymazat
  29. Moc pěkná giveaway. Od značky theBalm byc si strašně přála něco vyzkoušet. Na svém wishlistu ji mám už opravdu dlouho. Od Clinique jsem si nedávno pořídila nechutně drahý make-up, ale jsem s ním moc spokojená. Ani jsem nevěděla, že mají v nabídce laky na nehty. V lacích se vyžívám :)
    GFC - Markéta Štefková

    OdpovědětVymazat
  30. Jeej, skvelá Giveaway! Od týchto značiek som ešte bohužiaľ nič neskúšala, no po ich produktoch pokukujem už dlhšie :)
    GFC: Ev.

    OdpovědětVymazat
  31. Adelepelican fb 💋👛💍💄💅🏾❤️thx

    OdpovědětVymazat
  32. GFC - Diary of Girly Things
    Od theBalm už jsem vyzkoušela 3 produkty a všechny zbožňuji! Jeden z produktů je právě tento bronzer, který mi však pomalu dochází, takže budu potřebovat nový. ♥ A od Clinique jsem zatím bohužel nevyzkoušela nic. :)

    OdpovědětVymazat
  33. Sleduju na GFC i FB jako Šárinka Dvořáčková, na IG jako cherrynqa :)
    Od těchto značek jsem ještě bohužel nic nezkoušela, ale přesně na bahama mama si brousím zuby už dlouho :) na blogu se mi líbí moc :)

    OdpovědětVymazat
  34. Sleduju na GFC i FB jako Šárinka Dvořáčková, na IG jako cherrynqa :)
    Od těchto značek jsem ještě bohužel nic nezkoušela, ale přesně na bahama mama si brousím zuby už dlouho :) na blogu se mi líbí moc :)

    OdpovědětVymazat
  35. Sleduju na GFC i FB jako Šárinka Dvořáčková, na IG jako cherrynqa :)
    Od těchto značek jsem ještě bohužel nic nezkoušela, ale přesně na bahama mama si brousím zuby už dlouho :) na blogu se mi líbí moc :)

    OdpovědětVymazat
  36. Gfc maria nadaska
    Plany na orazdniny mam takove, ze konecne nebudu muset vstavat s dcerou rano do skoly, ale do bazenu🙌🙌🙌
    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  37. Mám od nich rada timeBalm korektor a všetkými obľúbený MaryLou Manizer :). GFC sledujem ako Ľúbezná :)

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj, úžasná giveaway!!!! Ten bronzer se zrovna teď na léto skvěle hodí! :D už se nemůžu dočkat až pojedeme do Itálie do Alp. Moře sice miluju, ale chození po horách má taky co do sebe :D
    GFC: Klára Stříbrná

    OdpovědětVymazat
  39. Moc krásná GA! Děkujeme!
    Abych řekla pravdu tak jsem od těchto značek nikdy nic nevyzkoušela. Ale rozhodně bych se tomu nebránila ;)
    GFC: Aileen A

    OdpovědětVymazat
  40. Sledujem cez GFC ako Barborka :)
    Plány na prázdniny som si vždy zvykla robiť, ale keďže málokedy sa mi ich podarilo aj reálne splniť, tak tento rok som sa leto rozhodla poňať spontánne, uvidíme, čo všetko mi prinesie :)

    OdpovědětVymazat
  41. + sledujem na FB ako Barbora Bačíková

    OdpovědětVymazat
  42. + sledujem aj na instagrame ako barbora.bacikova :)

    OdpovědětVymazat
  43. Sleduju tě jako Vendy333, no a nemám od těchto značek žádného oblíbence, protože jsem ještě dražší kosmetiku nezkoušela. To je taky důvod proč se účastním :D. Miluju kosmetiku, a bronzery nejvíc, takže mě dostalo, když jsem viděla bronzer TheBalm. Taky jsem blogerka, a ráda bych to dotáhla tam, kam jsi se dostala ty !

    OdpovědětVymazat
  44. Instagram sleduju jako Hrnekk :)

    OdpovědětVymazat
  45. GFC: Tally Sparks
    Úžasné ceny!!Naprosto všechny :)

    OdpovědětVymazat
  46. GFC verun
    FB Veronika Ka
    instagram verun333
    https://www.facebook.com/aneta.trefna.7/posts/1724240801171671
    úžasná giveaway, já zatím od těchto značek nic nemám, tak snad budu mít štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  47. GFC verun
    FB Veronika Ka
    instagram verun333
    https://www.facebook.com/aneta.trefna.7/posts/1724240801171671
    úžasná giveaway, já zatím od těchto značek nic nemám, tak snad budu mít štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  48. GFC verun
    FB Veronika Ka
    instagram verun333
    https://www.facebook.com/aneta.trefna.7/posts/1724240801171671
    úžasná giveaway, já zatím od těchto značek nic nemám, tak snad budu mít štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  49. GFC verun
    FB Veronika Ka
    instagram verun333
    https://www.facebook.com/aneta.trefna.7/posts/1724240801171671
    úžasná giveaway, já zatím od těchto značek nic nemám, tak snad budu mít štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  50. Ahoj :)
    Ve škole mi právě probíhá zkouškové a tak využívám čas mezi učením. Skvělá giveaway!
    GFC: Klára K

    OdpovědětVymazat
  51. Ahoj. :)
    GFC: Dominika Gresh
    S týmito značkami skúsenosti ešte nemám. V lete by som rada šla niekde k moru :))

    OdpovědětVymazat
  52. gfc nikola benkova
    the balm milujem !

    OdpovědětVymazat
  53. Přes GFC sleduju jako Iveta Skutková :)

    OdpovědětVymazat
  54. Sledujem ako Nicky Džubarová :)

    OdpovědětVymazat
  55. na facebooku sledujem ako Nicky Džubarová :)

    OdpovědětVymazat
  56. na instagrame sledujem ako nikanikinka

    OdpovědětVymazat
  57. Skvělá giveaway, právě po bronzeru od The Balm už dlouho toužím :D <3
    Sleduji tě přes GFC jako Katherine Sýkorová

    OdpovědětVymazat
  58. Na Facebooku tě sleduji jako Kateřina Sýkorová

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  59. Sdílela jsem zde: https://www.facebook.com/KateKnightleyy/posts/10206201136499659

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  60. Sleduji jako Veronika Čechová.
    Ani s jednou značkou zatím nemám zkušenosti, ale po TheBalm už nějakou dobu pokukuji a chtěla bych něco vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  61. GFC Markéta Nápravníková
    od clinique mám ráda řasenky, všechny, co jsem měla mi vyhovovaly, ale od the balm jsem zatím ještě nic nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  62. GFC: Monica Noir
    Od The Balm milujem Mary Lou Manizer a od Clinique gél na akné, je výborný! :)

    OdpovědětVymazat
  63. Ahoj :) sleduju tě na GFC jako Monika Indráková.
    Plány na prázdniny se nám rozpadly, protože je přítel dlouhodobě na nemocenské, takže zatím bohužel nic moc :( Od žádné z těchto značek nic nemám, protože je zatím mimo moje finanční možnosti, i proto bych ráda něco vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  64. GFC: Marilyn Molnárová
    Parádní giveaway ^^ na bahama mama si brousim zuby už dlouho:D^^

    OdpovědětVymazat
  65. Lucka Bouchalová11. června 2016 v 0:46

    GFC: Lucka Bouchalová

    OdpovědětVymazat
  66. Lucka Bouchalová11. června 2016 v 0:48

    FB: Lucka Bouchalová

    OdpovědětVymazat
  67. Lucka Bouchalová11. června 2016 v 0:50

    IG: l.harries

    OdpovědětVymazat
  68. Veľmi pekná súťaž, Bahama Mama by som veľmi chcela :) Od theBalm mám tri produkty, z ktorých mám najradšej kultový rozjasňovač Mary-Lou :)
    Sledujem ťa ako Klaudy's enjoyment

    OdpovědětVymazat
  69. Sledujem aj na FB ako Klaudy's enjoyment

    OdpovědětVymazat
  70. Krásna giveaway. :)
    GFC: Soňa Lazoriková

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  71. GFC sledujem ako Nikuš Semancová
    Od týchto značiek som ešte nič neskúšala, ale v obchodoch po produktoch od The Balm veeľmi pokukujem :D

    OdpovědětVymazat
  72. GA zdieľam https://www.facebook.com/originalcopyblog/posts/1607054682938266

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář ♥