Hydratovaná pokožka s tělovým mlékem od Neutrogeny

Ahoj! Už jsem se několikrát zmiňovala, že na mazání jsem dost lenoch a tak se mi doma často hromadí všemožné tělové krémy, másla, mléka a balzámy, které pomalu nejsem schopná spotřebovat. Zařekla jsem se tedy, že s tím musím začít konečně něco dělat a poctivě se mazat. A k tomu jsou potřeba produkty, které vám snahu nebudou zbytečně ztěžovat a znechucovat, ale naopak celou činnost usnadňovat a činit radost z výsledného efektu.


A právě dnes tu pro vás tip na jeden takový produkt mám, a to konkrétně na výživné tělové mléko Nordic Berry od poměrně známé značky Neutrogena.


Mléko se nachází v plastovém 400 ml balení s praktickou pumpičkou, kterou u tohoto typu produktu vždy ocením. Vršek pumpičky je otočný, takže se dá uzamknout a pokud byste se s krémem rozhodli cestovat, nemusíte se bát vylití. Samotný obsah má na mléko trochu hustší konzistenci, je to spíše takový lehčí krém. Krém má bílou barvu a jemnou sladkou vůni, která je moc příjemná, ale u takového produktu bych klidně ocenila, kdyby parfemace byla silnější. Pro citlivou pokožku to bude ale nejspíš ideální.



Mléko používám klasicky po sprše nebo vaně, nemůžu sice říct, že úplně pravidelně, ale snažím se. I když to není vyloženě mléko, ale spíš krém, tak konzistence je i tak velmi lehká, stačí ho jen málo a po pokožce se dobře roztírá. Po použití je kůže krásně jemná a hydratovaná, určitě ne tolik jako při použití nějakých hutnějších másel nebo olejů, ale na takový typ produktu je ta hydratace opravdu velmi slušná a pokud netrpíte na extrémně suchou pokožku, tak si myslím, že i v zimě by mohl být dostatečný. Plusem je také to, že se rychle vstřebává a nezanechává pokožku mastnou. Co mě trochu zklamalo je akorát složení, které jsem asi očekávala trochu lepší a kvůli kterému si nejsem jistá, zda si krém pořídím po spotřebování znovu.



Pokud vás toto mléko zaujalo, seženete ho na stránkách notino.cz za 172 Kč, případně menší 250 ml balení za 126 Kč.

Hodnocení: 7/10


Máte zkušenost se značkou Neutrogena? Jaký je váš oblíbený produkt?

5 komentářů

  1. Měla jsem z téhle stejné řady balzám na rty a měla jsem ho hodně ráda. Složení už si nepamatuju, ale hádám, že bohužel taky nebylo úplně ideální :( Taky mám spoustu mazadel na tělo, ale u mě je to tím, že mám tři oleje a ty prostě nemizí :D

    OdpovědětVymazat
  2. Od Neutrogeny jsem bohužel ještě nic nezkoušela, ale klidně bych něco ráda vyzkoušela :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Musí být velmi příjemný, navíc jsem ani netušila, že jsou za tak přijatelnou cenu! :)
    Dochází mi krém od Eucerinu, tak nad tímto zapřemýšlím :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě jsem nic od této značky nezkoušela, teda možná jo nějaký krém na ruce, ale už si nepamatuju jaký :).
    Beauty by K. - na blogu najdeš soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  5. O tejto značke som počula zatiaľ len dobré veci. Myslím, že ja som od nich mala raz krém na ruky a vyhovoval mi :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář ♥