Cestování #2 Praha - hotel, Wax Museum, Grévin

Ahoj! Tentokrát tu pro vás mám opět cestovatelský článek, tak doufám, že se vám bude líbit. Jak už jsem se v některém z předchozích článků zmiňovala, rozhodli jsme se s přítelem vyrazit na 3 dny do Prahy. Měla jsem několik míst, kam bych se moc ráda podívala, jelikož pokaždé, když jsem tu byla předtím, tak jsme chodili jen po nejznámějších památkách, takže ty teď v mém zájmu tolik nebyly.


Nejdříve ale něco k hotelu. Ten jsme našli díky stránce slevomat.cz, kde nás pobyt pro dvě osoby na dvě noci se snídaní vyšel asi na 1900 Kč. Hotel Esprit se pyšní 3 hvězdičkami a je blízko od centra, takže cena byla opravdu výhodná. Samotný hotel se nachází kousek od metra a O2 Arény. Asi ho nedokážu pořádně zhodnotit, protože nemám porovnání s jinými hotely v této hvězdičkové kategorii, každopádně pokoj byl pěkný a útulný, koupelna na pokoji taky v pořádku. Personál byl milý a na snídani byl celkem bohatý výběr, takže jsme byli spokojení. Kromě toho jsme v ceně voucheru měli i víno na pokoj a vstupenky do muzea voskových figurín Wax Museum.

A právě tam jsme se hned po ubytování vypravili. Wax Museum se nachází kousek od Václavského náměstí, když projdete pod Prašnou bránou a jdete ulicí Celetná. Vstup do tohoto muzea je pro dospělého za 160 Kč.

Jim Carrey

Andy Warhol

Freddie Mercury

George Clooney

Za mě osobně muzeum očekávání nesplnilo a možná bych trochu litovala peněz, kdybychom si měli vstup platit sami. Celá expozice je poměrně krátká a taková obyčejná, v podstatě jen figuríny ve vitrínách. Líbila se mi akorát místnost, kde jste se mohli třeba vyfotit u stolu s Georgem Clooneym, ale jinak to nebylo asi nic, co bych musela vidět znova.

A proto mi nedalo nezajít do druhého voskového muzea, které se nachází v té samé ulici, a to do muzea Grévin, které vás už od vstupu baví mnohem více než to předchozí. Cena vstupenky pro dospělého je tady trochu dražší - 300 Kč, ale už teď vám řeknu, že se to rozhodně vyplatí.

Karel Roden

Karel Čapek

Karel IV.

Jaromír Jágr

Brad Pitt

David Bowie

Ještě než vejdete do samotné expozice, můžete si vyzkoušet třeba taková ta různě deformovaná zrcadla, co jsou například i na Petříně. A co se týče samotné výstavy, tak je to opravdu krásný zážitek. My jsme tam strávili asi hodinu a to jsme to ještě brali celkem rychle. Nejvíce vás dostane ta úžasná atmosféra a prostředí, kdy přecházíte z jedné místnosti do druhé, v jedné je les, v další zase divadlo. To dodává celé expozici naprosto jiný nádech a úplně vás to pohltí. Kromě toho tady najdete i ukázky, jak se figuríny vůbec vyrábějí a sami si můžete elektronicky udělat figurínu sami ze sebe.

Marilyn Monroe

Aktuálně se tam nachází výstava Bati, takže se toho můžete dozvědět spoustu o samotném zakladateli, historii celé značky nebo jak se obuv vůbec vyrábí.

Pokud tedy uvažujete jaké muzeum navštívit, tak já rozhodně doporučuji muzeum Grévin, budete mít úžasný zážitek a pocit, že se sem určitě musíte někdy vrátit.


Byli jste v některém z muzeí voskových figurín nebo se plánujete do nějakého podívat?

8 komentářů

  1. Ja zbožňujem chodiť do múzeí voskových figurín. To v Prahe som navštávila veľakrát a vždy sa mi veľmi páčilo, ale môj favorit je zatiaľ londýnske Madame Tussauds. To mám hlavne aj bližšie keďže tam bývam. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda. Já ve voskovém muzeu zatím nikdy nebyla :)

    Monča / KOSMETIKA PŘÍRODNĚ /

    OdpovědětVymazat
  3. Ani v jednom jsem nebyla a asi mě to ani moc neláká.. Ale kdybych se rozhodla do nějakého přeci jenom jít, tak alespoň vím do kterého :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Někteří vypadají fakt autenticky třeba Marylin;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá skvěle! Určitě jste si pobyt moc užili. Já jsem byla v muzeu voskových figurín v Českém Krumlově :)

    GIVEAWAY | BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  6. V tom prvním muzeu jsem byla kdysi jako malá a v Grévinu teď v zimě, takže to nemůžu úplně porovnat, ale Grévin mohu určitě doporučit, ty peníze za to stojí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Prahu som ešte nenavštívila ale aj s priateľom sa na ňu chystáme, tak hádam čoskoro!:) Do tohto múzea by som sa tiež chcela veľmi pozrieť:)

    Letná giveaway na blogu!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak teď jsi mě utvrdila v tom, že se tam rozhodně musím zajít podívat :) Muzea voskových figurín zbožňuju a zatím nejvíc mě nadchlo Madame Tussauds :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář ♥