Unboxing #3 Objednávka z Notino.cz

Po delší době tu pro vás mám opět články z edice unboxingů, které vás, jak doufám, baví stejně jako mně u ostatních blogerek. Tentokrát se jedná o objednávku z eshopu notino.cz, který jistě většina z vás již dobře zná.


Na tomto eshopu najdete nejrůznější značky kosmetiky, od těch levných až po ty nejluxusnější, včetně kosmetiky přírodní. Kromě toho si zde můžete objednat i spoustu produktů zdravé výživy, což je podle mě moc fajn. Máte zde různé možnosti platby i dopravy, která vás vyjde na 89 Kč, pokud nemáte možnost osobního odběru v provozovnách.


V balíčku, který jsem obdržela se nachází celkem 8 produktů v hodnotě 1385 Kč + zdarma vzorek dle výběru. Doprava Českou Poštou mě vyšla na 89 Kč (oceňuji, že mi nenaskočil žádný příplatek navíc za dobírku) + jsem si zaplatila 15 Kč za pojištění zásilky.


A co že krabička tedy ukrývá? V první řadě mě zaujala kosmetika Kallos. Tato značka je proslavena levnými vlasovými produkty, především maskami na vlasy. Vůbec jsem ale nevěděla, že mají i vlastní řadu pleťové kosmetiky za stejně dostupné ceny, takže jsem neváhala a vybrala si tonizační pleťovou vodu za 72 Kč a denní krém za 84 Kč. Na testování se už moc těším a myslím si, že by z toho mohla být i zajímavá recenze, jelikož na tyto produkty jsem ještě nikde žádnou neviděla.


Teď už se přesuneme ke kosmetice dekorativní a rovnou ke značce TheBalm, kde jsem opět neodolala a kromě bronzeru Bahama Mama, o který můžete aktuálně soutěžit, jsem si vybrala řasenku pro objem What's Your Type? za 376 Kč.


Také jsem si potřebovala pořídit nové linky a nakonec jsem sáhla po jumbo tužce ScandalEyes od značky Rimmel. Tyto linky stály 108 Kč. Už dlouho jsem chtěla vyzkoušet tekuté rtěnky s matným efektem od Bourjois, tak jsem si vybrala odstín 11 Hap'pink za 205 Kč.


Samozřejmě nesmí chybět i něco dobrého k jídlu. Už dlouho jsem chtěla vyzkoušet nějakou zdravější náhražku cukru, a tak jsem se rozhodla pro bio kokosový cukr od značky Wolfberry, kde mě 500 g balení vyšlo na 109 Kč. Napadlo mě také udělat článek o zdravější náhražce cukru a soli, měly byste zájem? Nakonec jsem ještě přihodila jednu proteinovou Lifebar tyčinku pro přítele za 31 Kč.


K objednávce jsem ještě dostala vzoreček zubní pasty MEDIBLANC. Měla jsem na výběr mezi pastou a vzorkem vůně, škoda, že těch možností nebylo víc :-) Jinak jsem ale s balíčkem a celkově s objednávkou moc spokojená a eshop můžu jedině doporučit.


Máte zkušenosti s tímto eshopem? Co jste si naposledy koupily vy?

22 komentářů

  1. parádní produkty! určitě čekám na nějaké recenze :)
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné věci jsi si koupila, dobře si je užij. The Balm věcičky budou určitě fajn, taky bych ráda něco vyzkoušela. Myslím si že by ale mohli dávat více vzorečků, alespoň třeba za nákup nad 1000,- by tedy mohli přihodit něco navíc. Bourjois velvet mě také teda láká.

    OdpovědětVymazat
  3. Me ta linka nesedla, jinak ta rtenka je super, a the balm😍😍😍😍

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný nákup ♥ Som zvedavá na recenziu matného rúžu od Bourjois :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na ten kokosový cukr jsem zvědavá :) napiš pak recenzi

    OdpovědětVymazat
  6. Parfums mám ráda, když mám čas tak probrouzdám nabídku, co mají nového. A naposledy jsem objednávala minulé léto týjo :) Tvůj nákup se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  7. Na Parfums objednávám moc ráda, protože si vždycky dám odběr v Ostravě a vyjde mě to cenově opravdu skvěle :) -L

    OdpovědětVymazat
  8. Na e-shopu Parfums.cz si objednávám každý měsíc a skoro jinde nenakupuji, seženu tam vše co se kosmetiky týče :) Líbí se mi, že tam seženu i kosmetiku od značky MAC :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  9. Skvelý nákup! :) Som zvedavá na tú recenziu na produkty od Kallos, skúšala som zatiaľ len ich produkty na vlasy :).

    OdpovědětVymazat
  10. Super věci :) ten kokosový cukr mě zaujal :)
    Catamount

    OdpovědětVymazat
  11. Téda to je pořádná objednávka :) Jsem zvědavá, jak budeš spokojená s tou řasenkou a tekutou rtěnkou :)
    Mimochodem, na mém blogu jsem tě nominovala do jednoho článku, budu ráda, když ho sepíšeš :)

    10 kosmetických faktů o mně

    OdpovědětVymazat
  12. Nejvíce mě asi zaujal Bio kokosový cukr, už teď se moc těším na článek o zdravější náhražce cukru :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  13. Super vecicky, najme bahama mamu by som hned brala :)

    OdpovědětVymazat
  14. brala by som uplne vsetko :)

    Pozyvam na velku letnu GIVEAWAY, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  15. To vypadá zajímavě! :) Já z parfums už raději neobjednávám po několika špatných zkušenostech...

    OdpovědětVymazat
  16. TheBalm má vždy také krásne obaly! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Krasny nakup a super vecicky. Na notino nedam dopustit, vzdy naprosta spokojenost. Se slevovymi kupony se da vzdy usetrit ;-) Koukněte třeba sem ekody.cz/notino

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář ♥