Příjemné osvěžení s tělovým peelingem Saloos

Není to tak dávno, co jsem přišla na chuť nejrůznějším peelingům. Začalo to těmi pleťovými, které mi teď ve večerní péči alespoň párkrát do týdne nesmí chybět, no později jsem začala pokukovat i po těch tělových a když mi přišla nabídka spolupráce od Saloos, právě tělový peeling byl vůbec jednou z prvních věcí, které jsem rozhodně chtěla vyzkoušet.


Bez dlouhého vybírání jsem sáhla po verzi Mojito, která mě už delší dobu lákala ze všech nejvíce. Na výběr však máte také z vůní jako čokoláda, levandule - tea tree nebo růže.

Peeling se nachází v plastovém kelímku o objemu 140 ml. O složení se starají oleje v kombinaci s limetkou a mátousamotné peelingové částečky jsou na bázi soli, takže je potřeba dávat si pozor, abyste si peeling nezanesli do nějakých poranění, jinak to bude nepříjemně štípat. Vůně je poměrně výrazná, a opravdu voní jak koktejl mojita, máta ve spojení s citrusovou vůní je krásně osvěžující :)


Před použitím je potřeba obsah promíchat, jelikož sůl se usazuje dole a nahoře zůstane olej. Což mě přivádí k upozornění, abyste kelímek skladovali ve vodorovné poloze, víčko totiž netěsní úplně na 100%. Peeling je opravdu hrubý, takže na obličej bych ho určitě nedávala, ale na tělo je to na můj vkus tak akorát. Pokožku krásně vydrhne a zároveň vyživí a zvláční. Po použití na těle nějakou dobu olej stále cítíte, udělá na ní takový film, který se pomalu vstřebává. Žádná další péče tak vůbec není nutná a můžete si užívat krásně hydratovanou a vyživenou pokožku. Přiznám se, že po prvním použití mě ta olejová vrstva na pokožce celkem vadila, neměla jsem z toho sice mastné oblečení, ale na dotyk mi to nebylo zrovna dvakrát příjemné. Během dalších použití jsem si na to však zvykla a teď mi to už vůbec nevadí, spíše naopak se mi líbí, když cítím, že pokožka je opravdu spokojená, není suchá a nepotřebuje žádnou další péči.



Peeling se doporučuje používat 1-2x týdně, já ho používám tak podle nálady, ale ne více jak jednou za týden. Určitě se také chystám pořídit nějakou další variantu, zatím mi nejlákavěji zní varianta s čokoládou :) Peelingy Saloos hledejte v prodejnách DM nebo například zde za cenu 120 Kč.

Za poskytnutí produktu k recenzi děkuji zastoupení Saloos.


Používáte peelingy? Jaký je váš oblíbený?

P.S. Stále se můžete zapojit do aktuální giveaway :)

14 komentářů

  1. Vypadá moc dobře! :) A cena taky parádní a hlavně ta vůně miluji mojito :D Peelingy jsou pro mě velkým základem jak dobře vyčistit pleť :) Já používám od značky Himalaya a jsem moc spokojená! :

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  2. O tomto peelingu jsem už mnohé četla a vypadá opravdu dobře. Já mám zrovna vanilkový peeling z Yves Rocher a je taky skvělý :) Z tebou nabízených by mě nejvíc lákal ale asi ten levandulový :) -L

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tento peeling musím taky vyzkoušet. Mě by vůbec olejový film nevadil, právě naopak a mám ráda, když už se po sprchování nemusím mazat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. V létě jsem používala přesně tento ale čokoládovou verzi a byl fantastickej :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vyzerá skutočne veľmi veľmi dobre - i keď mi vôňa pasuje skôr k letu, takže možno práve v tomto období po ňom siahnem :)
    BEELIEVIN

    OdpovědětVymazat
  6. Peeling vypadá dobře a už nějakou tu chvíli také pokukuji po nějakém :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám tento peeling v čokoládové verzi a jako z vůně čokolády jsem poprvé moc nadšená nebyla, ale už jsem si zvyklá. Chtěla bych si ještě pořídit tuhle vůni, svěží vůně musí být skvělá na léto. Jinak značku Saloos miluji a tento peeling je skvělý. Líbí se mi na něm, jak krásně dokáže hydratovat pokožku.

    Benefit They're Real

    OdpovědětVymazat
  8. Peelingy milujem, všeobecne najobľúbenejší je peelingový sprchový gél s mätou a malinou Oriflame. A potom skvelý je pomarančový Ziaja alebo vínový Manufaktura. Saloos peelingy som ešte neskúšala, ale plánujem :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný článek :) Máš moc pěkný blog :)
    Ginger

    OdpovědětVymazat
  10. mam rada hrube peelingy, su najefektivnejsie :)

    OdpovědětVymazat
  11. Peeling mám ráda, aktuálně používám Nuxe, který krásně voní. Ten Saloos bych ráda zkusila. Vždycky se na něj v obchodě dívám, ale pak si ho nekoupím, protože než by na něj došla řada, jen by se mi na něj doma prášilo

    OdpovědětVymazat
  12. saloos ma už dávno lákal ale ešte do teraz som si žiadny produkt nekúpila kedže mám aj dosť iných produktov tak som chcela domíňať tie a potom si niečo od saloos kupiť nejaký balzam ale vždy prišiel nejaký iný nový a neodolala som a tak o týchto zatiaľ len čítam:) píling sem tam použijem nie moc často

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář ♥