Oblíbenci #2 Podzim 2015

Doufám, že vám mým článkem nenaruším vánoční náladu, ale úplně jsem zapomněla napsat článek o podzimních oblíbencích. Jelikož ale oficiálně začíná zima až 21. prosince, čili zítra, budu se tvářit, že tenhle článek mám naplánovaný přesně na čas, haha.


Jako i do letních oblíbenců, vybrala jsem i tentokrát 10 (přesněji spíše 9) top produktů jak z pečující, tak i dekorativní kosmetiky, které mě během podzimu nejvíce bavily.


1, Sprchový krém Dove (recenze) je jednoznačně mým nejoblíbenějším sprcháčem během studenějších období. Líbí se mi jeho jemná vůně, krémová konzistence i lehká hydratace pokožky.

2, Balea krém na nohy s ureou mě dlouho lákal kladnými recenzemi od nejrůznějších blogerek, až jsem nakonec neodolala ani já sama. A rozhodně koupě nelituji, krém nožky krásně zjemní a hydratuje.

3, Pleťový olej Saloos (recenze) je mým nepostradatelným společníkem ve večerní péči o pleť. Pokožku krásně zhydratuje a vyživí, což je v chladnějších měsících opravdu potřeba.

4, Hydrofilní odličovací olej Saloos (recenze) je mým dalším přírodním oblíbencem z dílny Saloos. Pleť krásně odlíčí včetně voděodolného makeupu či dlouhotrvajících rtěnek. Díky obsahu přírodních olejů je pleť nejenom vyčištěná, ale také hezky "napapaná" - vyživená a zhydratovaná.


5, Paletka Essential Mattes od Makeup Revolution je mou nejoblíbenější paletkou (i když jich zatím zrovna moc nemám) se svými matnými zemitými odstíny. Pigmentace je poměrně dobrá a když mám náladu na líčení očí, tuhle paletku vytahuji snad pokaždé. V poslední době používám jeden odstín (pátý zleva) také při úpravě obočí, ale už mám naštěstí objednaný set na obočí od Catrice.

6, Maybelline Fit Me korektor je mým top produktem mezi korektory. Má dobré krytí, krásně světlý odstín a neslévá se do vrásek, takže ho můžete v klidu použít i na kruhy pod očima.

7, Essence gel na obočí Make Me Brow je malá roztomilá tubička, která mě zachrání pokaždé, když nestíhám. Stačí párkrát přejet štětečkem s gelem přes obočí a je hotové. Gel rychle zaschne a krásně drží po celý den.

8, Štětec na makeup z Aliexpress jsem si během podzimu taktéž oblíbila, namísto mého předchozího nanášení makeupu prsty. Sice občas trošku šmouhuje, ale to se mu dá za tu cenu odpustit. Chlup je jinak velmi příjemný a i po několikátém mytí nijak nepelichá.

9, EOS a jejich popularita nakonec zasáhla i mě, a tak, když konečně dorazily i do drogerií, jsem si také jeden pořídila, abych si na něj mohla udělat vlastní názor. Nemůžete od nich očekávat skvělou hydrataci, ale na běžnou prevenci proti suchým rtům bohatě vystačí, kromě toho, že krásně voní a jejich obaly jsou roztomilé.


Jaké byly vaše top produkty během podzimu? Zajímala by vás na některý produkt podrobnější recenze?

17 komentářů

  1. Paletky od Makeup Revolution jsou naprostá TOPka :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Hydrofilní odličovač od Saloos jsem měla a byla jsem s ním taky spokojená :) Dove sprcháče mám ráda, přesně s tímto jsem byla spokojená

    OdpovědětVymazat
  3. Celkově paletky od MUR jsou skvělé, taky jednu vlastním :) A odličovák od Saloos jsem si znovu koupila, protože se mi s ním strašně dobře odličuje a jsem sním naprosto spokojená :)

    Christmas Prague 2015

    OdpovědětVymazat
  4. Matná paletka MR a korektor Fit Me patří taky mezi moje nej :)

    OdpovědětVymazat
  5. Celkem mě zaujal krém na nohy od Baley, takže až mi dojde můj od Dermacolu, asi po něm kouknu :) Mým oblíbencem je určitě nude paletka od Elfu, která celý podzim zpříjemnila :) -L

    OdpovědětVymazat
  6. Paletka vypada hodne dobre. Ja jsem si velice oblibila dove sprchace.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  7. Sprcháče od Dove mám tiež veľmi rada, takisto aj Eos:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  8. Paletky od Makeup Revolution miluji! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Hlavně na tu paletku už mám dlouho spadeno :)
    Krásné Vánoce přeju!

    OdpovědětVymazat
  10. paletka vyzerá úplne perfektne :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ten korektor vypadá dobře :) zrovna teď si budu kupovat nový a chtěla bych zkusit ňákej tenhle tekutej, tak se asi podívám po tomhle :)

    eL

    OdpovědětVymazat
  12. Opět mi došel korektor a ráda bych ozkoušela nějaký nový, asi půjdu do tohoto od Maybelline.

    Marketatrpisovska.blogspot.cz//LIFESTYLE BOOK

    OdpovědětVymazat
  13. Tá paletka vyzerá naozaj super :)

    OdpovědětVymazat
  14. suhlasim ze EOS prebijaju viac obalom a vonou ako obsahom :)

    Pozyvam na povianocnu GA o Guess ci Dermacol, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/12/povianocna-ga.html

    OdpovědětVymazat
  15. Asi najviac ma zaujala tá paletka, ktorá je naozaj úžasná ♥ Hneď by som takú brala aj ja :)

    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat
  16. Milujem sprcháče od Dove pretože nedráždia pokožku a fajne voňajú. :3
    http://tobecreativehasnolimits.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář ♥