Tag #1 Vlasový tag

Ahoj! Všem vám přeji krásný a slunečný začátek víkendu! Dnes tu máme konečně první jarní den, tak doufám, že vás konec zimy těší stejně jako mě. Rozhodla jsem se, že bych mohla zkusit vyplnit nějaký tag, Všimla jsem si, že tagy jsou na blozích celkem oblíbenou záležitostí, takže doufám, že se vám bude článek líbit. Vybrala jsem tag, který se týká vlasů, ale určitě mi pište do komentářů nápady na nějaké jiné tagy, které by vás zajímaly, ať už osobní, kosmetické nebo jakékoli jiné. Budu se vám snažit vyhovět. Už kolikrát jsem si říkala, že si začnu sepisovat informace o tom, jaké divné věci dělám, protože mi to přijde jako zajímavý tag, který na blozích ráda čtu, ale samozřejmě si na ty nejlepší věci nikdy nevzpomenu přímo při psaní článku.

Teď už ale k dnešnímu tagu, který, jak už jsem zmiňovala, bude o vlasech. Našla jsem ho zde, jen jsem si ho nepatrně poupravila.

Zdroj: Weheartit
1. Jaká je tvá přirozená struktura a barva vlasů?
Musím se přiznat, že moje vlasy nejsou zrovna ukázkové a já sama s nimi nejsem dvakrát spokojená. Jsou velmi jemné, řídké, nemají objem a rády se rozdělují do menších pramenů, což nevypadá moc hezky. Také mají sklon k vypadávání. Co se týče barvy, tak moje přirozená je taková špinavě blond, kterou má poměrně dost lidí a já jí nesnáším, nelíbí se mi a proto si vlasy barvím. Začínala jsem s hnědou, poté jsem měla období, kdy jsem si vlasy barvila na červeno, ale kvůli tomu, že se barva rychle vymývala jsem začala používat tmavě hnědou. Teď zase uvažuji o tom, že zkusím nějakou světlejší, láká mě trochu i nějaká do zrzava, tak uvidíme. Každopádně si vlasy barvím nejvýše 2-3 krát do roka.

2. Řekni nám něco o svém střihu. Stříháš si vlasy sama nebo chodíš ke kadeřníkovi?
Aktuálně mám vlasy celkem dlouhé, asi do půli zad s dorůstající ofinou (která je vážně zlo). Vlasy mi rostou celkem pomalu a ofinu jsem měla krátkou naposledy asi v létě minulý rok a od té doby jí nestříhám a přesto je pořád poměrně krátká. Když jsem měla ofinu opravdu krátkou, tak jsem si ji stříhala spíše sama (a vždycky jsem to pěkně zkazila), jinak chodím ke kadeřnici, ale ne pravidelně, spíš když už moje konečky jsou opravdu v hrozném stavu.

3. Jaké používáš kartáče a hřebeny?
Používám většinou klasický kartáč z drogerie, ale už dlouhou dobu mám na seznamu pověstný Tangle Teezer, tak doufám, že se konečně brzy dostanu k jeho koupi. Jinak používám i obyčejný hřeben, který nosím hlavně s sebou v kabelce nebo batohu.

Zdroj: Weheartit

4. Kdy jsi byla u kadeřnice naposledy?
Naposledy jsem u kadeřnice byla v prosinci, mamka mi zaplatila stříhání konečků a barvení jako dárek k narozeninám. No, ale ty konečky už by to potřebovaly znova.

5. Nejoblíbenější doplňky do vlasů?
Mám ráda pinetky, které jsou opravdu skvělým pomocníkem, i když jich mám věčný nedostatek, jelikož je nějak záhadně stále ztrácím. Ale jinak miluji jakékoli roztomilé mašle, stuhy, jemné čelenky nebo se mi moc líbí i ty květinové. Bohužel v mých vlasech takové ozdůbky většinou celkem špatně drží.

Zdroj: Weheartit

6. Jak nejraději nosíš vlasy?
Doma nosím vlasy většinou v culíku nebo v drdolu, po stranách se sepnutou ofinou sponkami nebo pinetkami. Do školy nosím vlasy nejčastěji rozpuštěné, s ofinou připevněnou na stranách, někdy mám drdol nebo culík a když mám čas, tak si spletu jeden nebo dva copy. V úpravě vlasů nejsem dvakrát šikovná a ještě stále jsem se nenaučila ani francouzský nebo rybí cop (teda, ještě jsem se ani nepokoušela o to, se je naučit).

7. Nejoblíbenější šampon a kondicionér?
Aktuálně je to asi Gliss Kur (recenze zde) a Dove (recenze zde). Ale moc ráda bych vyzkoušela produkty od Aussie, Kallos, Ziaja a poslední dobou koukám po chininovém šamponu a vodě.


8. Oblíbené speciální produkty na vlasy?
Na vlasy moc speciálních produktů nepoužívám, ale občas použiji masku Dove (ze stejné řady jako šampon a kondicionér) a po umytí si na ně vždy nastříkám zkrášlující sprej od Timotei, u kterého jsem zatím nějaké účinky nezaznamenala, ale přinejmenším vlasy hezky provoní, takže jsem si navykla ho používat. Jinak používám občas akorát lak na vlasy (aktuálně Cien) k zafixování účesu. Také jsem začala papat tabletky z DM-ka na zkvalitnění vlasů, tak uvidíme, zda zaberou.

9. Jak často si myješ vlasy?
Vlasy si umývám obden (je to tedy pěkná otrava), jelikož se mi velmi rychle mastí, zvlášť ofinu, na kterou si často sahám, když si jí dávám za ucho, aby mi nepřekážela. Kde jsou ty časy, kdy jsem si vlasy myla jednou nebo dvakrát do týdne.

10. Jak nosíš vlasy, když jdeš spát?
Většinou rozpuštěné, nemám ráda, když mě někde tlačí nějaká gumička nebo sponka. Občas si ale na noc udělám z vlhkých vlasů copánky, abych je měla ráno vlnité.

11. Používáš kulmu, fén, žehličku?
Nepoužívám nic z uvedeného, žehličku nepotřebuji, jelikož mám vlasy (bohužel) rovné, fénování mě
nebaví, raději je nechávám schnout přirozeně a kulmu nemám, ale nějakou bych si ráda pořídila.

12. Jak dlouhé vlasy si přeješ?
Ráda bych měla vlasy až po zadek, no ale chtěla bych, aby byly více husté. Občas si pohrávám i s myšlenkou, že bych šla na krátko, ale mám strach, že by mě to vůbec neslušelo a litovala bych těch let, co jsem si je nechávala růst (jako jsem toho litovala už jednou), takže je asi spíš budu nechávat růst.

Zdroj obrázků: Weheartit

Tak to je všechno, doufám, že se vám tag líbil a pokud jste dělaly nějaký podobný, tak mi klidně hoďte do komentářů odkaz, ráda se podívám.

Mějte se krásně! ♡


Zajímají vás tagy? Jaký tag byste chtěli vidět příště?

13 komentářů

  1. Ja som sa dala ostrihať na začiatku minulého leta a patrím medzi tých šťastlivcov, ktorým sa končeky tak rýchlo a často neštiepia - teda napríklad doteraz som na svojich vlasoch nespozorovala, že by som mala od posledného strihania vlasy poštiepené. Ale i tak už zvažujem, že si dám ostrihať znova - no už nie ako vtedy, keď som mala vlasy takmer po zadok a šli preč až po lopatky :D Len by som ich chcela podstrihnúť :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Nice entry! I wait for my blog dear, follow me and i Follow you back, kisses

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi sa mi páči ten účes na prvej fotke....chcela by som sa naučiť robiť také účesy, ale asi som neschopná :/

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký :) já u kadeřnice byla naposled tak před 3 nebo 4 lety, takže jsi na tom dobře :D konečky jsem zvyklá si stříhat sama, takže nemám co řešit :D klidně víc takových článků...příště by to mohlo být něco o tobě jako random facts apod. :) -L

    OdpovědětVymazat
  5. Taktiež by som rada šla na krátko, ale bojím sa, žeby som to ľutovala. Je to buď alebo. Ja čakám asi na to, kým bude staršia a tie vlasy dám dole, aby som vyzerala viac dospelo;D

    OdpovědětVymazat
  6. ja si už ani nepamatam kedy som u kadernika bola naposledy ale už strašne davno:)) ale nechcem samoc dať strihať lebo končeky sa mi aj tak znovu polamu takže je to zbytočne už ich dlho pestujem na taku dlžku ako mam ale hrozne pomaly mi rastu alebo sa skor stihaju lamat

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám vlasy vlnité, a i když se mi vlny líbí, tak mi vadí krep a "závidím" těm, co mají vlasy rovné :D

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkný tag:)
    Tangle Teezer ti můžu je a jen doporučit! Sice nemám přesně značkovej TT, ale je v podstatě funkcí úplně totožný a je to úplně něco jiného, než normální kartáče:)

    OdpovědětVymazat
  9. To je super nápad, ten tag, dobrá šance jak se mrknout na tipy někoho jiného. :) Já to stříhání trošku šidím, no ale potřebovala bych taky už. :D
    Taky si je myju minimálně obden, s tou délkou a jak jsou těžké se mi taky dost mastí. :D :/

    OdpovědětVymazat
  10. Super TAG! Podle mě máš nádherné vlasy, závidím ti hlavně jejich délku :)) Takže určitě nestříhejm litovala by jsi toho, stejně jako teď toho lituju já :D ..a abych tě uklidnila.. husté vlasy nejsou zrovna žádná výhra ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Super tag, určite urob ďalšie :) ja by som tiež chcela ist na kratko, ale sa bojim že jak budem vyzerat :)

    OdpovědětVymazat
  12. S tými pinetkami je to fakt katastrofa - môžem ich mať doma aj 1000 a vždy sa mi stratia :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Miluju tyhle články a tagy :) Hrozně ráda si je čtu a ve většině se absolutně vidím. Já jsem snad nikdy Gliss Kur nezkusila a pokaždé si říkám, že bych ho ráda vyzkoušela. Místo toho si stejně koupím pokaždé ten svůj oblíbený :( Ale jednou se mi to snad podaří. Čelenky bych hrozně chtěla umět nosit. Připadá mi, že s nimi vypadám na pět let :D A o dlouhých vlasech... ach bože, lituji čím dál tím víc, že jsem si své dlouhé ostříhala :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář ♥