Nákupy a novinky #3 Teta, DM, Rossmann, KupKosmetiku.cz

Ahoj! Nejdříve bych vám moc chtěla poděkovat za vaši účast v GA, nečekala jsem, že za tak krátkou dobu přibude tolik komentářů! Také moc děkuji za nové čtenáře, snad se vám moje články budou líbit.

O víkendu plánuji jet do Pardubic a podívat se do prodejny Yves Rocher, tak doufám, že to vyjde! Ráda bych se také zašla s přítelem podívat na film Ghoul, neviděl jste někdo?

Teď už bych vám chtěla ukázat nějaké moje nákupy a novinky za poslední dobu.


Jako první jsem před pár týdny navštívila poprvé novou drogerii Teta. Určitě si tam příště zařídím i kartičku. Odnesla jsem si sprchový krém Fa s granátovým jablkem, který krásně voní, ale hlavně byl ve výprodeji za 20 Kč! Za 400 ml parádní cena (radši jsem si dokonce překontrolovala datum spotřeby). A jelikož mě akce a slevy ovlivňují, nemohla jsem tam nechat ani další Essence rtěnku do sbírky, tentokrát v odstínu 09 wear berries! za 35 Kč.

Do DM jsem jenom zaběhla, protože mi došel balzám na vlasy. Produkty na vlasy od Balea jsou často chválené, tak jsem sáhla právě po této značce. O tom jaké překvapení mi přinesl se určitě v jednom z nejbližších článků brzy dočtete. Jeho cena je pouhých 30 Kč. A jelikož jsem sháněla nějakou paletku, vzala jsem si tuto Essence quattro paletku v odstínu 15 most wanted, která stála 80 Kč.

A poslední únorový drogerkový nákup proběhl v Rossmannu, kde jsem utratila poslední peníze ze svého únorového kapesného. Rozhodla jsem se rozšířit svou skromnou sbírku dekorativní kosmetiky a naučit se pracovat s produkty, které jsem doteď nepoužívala. Po dlouhém rozhodování jsem se rozhodla dát šanci značce Rival de Loop, se kterou ještě nemám zkušenosti a vybrala jsem si voňavou tvářenku v odstínu 03 pink grapefruit a zapečený rozjasňovač v odstínu s krásným názvem 01 moon dust. Tvářenka stála kolem 60 Kč a rozjasňovač 80 Kč. Sháněla jsem také nějaký set na obočí a když jsem zahlédla jeden u stojanu NYC kosmetiky za necelých 80 Kč bylo hned jasné, že bude můj. Mám ho v odstínu 876 Brunette. A nakonec jsem do košíku ještě přihodila pleťové mléko Amia v akci asi za 30 Kč.


Stále je ještě spousta produktů, které si potřebuji pořídit, takže tento měsíc se určitě kosmetické nákupy na blogu ještě objeví. Nakonec bych vám ještě chtěla ukázat balíček kosmetiky Sebamed, který mi zaslal e-shop KupKosmetiku.cz. Kromě antibakteriální čistící pěny, matujícího krému a hlubokočistící pleťové vody (produkty v plném balení) jsem obdržela ještě nespočet malých roztomilých vzorečků a všechno mě moc potěšilo.


Máte zkušenost s některým z těchto produktů? Na které produkty by vás zajímala recenze?

23 komentářů

  1. Pekný new in :) S tým sprcháčom od Fa si obstála skutočne dobre, u nás v 101 ho dávajú v akcii 2,69€ za 250ml, čo je viac ako 65kč. Mimochodom, teším sa na recenzie výrobkov od značky sebamed, pretože zatiaľ som na ňu počula len samé chvály :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké! Napiš potom, jak jsi spokojená s tou paletkou na obočí od NYC. Ta moje od essence mi už dochází a ráda bych zkusila něco nového :-)
    http://thedefinitelydifferent.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Teta drogerii mám strašně ráda, mají skvělé akce a v Tetě, do které chodím, je navíc strašně milý personál, který rád poradí, takže za mě 1* ... ten sprcháč s granátovým jablkem mám doma, ale ještě se na něj nedostala řada :-D ale nádherně voní ... no a každopádně se strašně těším na recenzi kosmetiky Sebamed, kamarádka ji neustále vychvaluje, tak jsem zvědavá, co na ni řekneš ty :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné úlovky! :) ten set na obočí vypadá dobře, taky se v brzké době plánuji poohlédnout. :)
    Sebamed je super značka, věřím, že výrobky nezklamou! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jejda jak já bych si něco ráda koupila ale nemůžu páč šetřím:D Doufám že budeš dělat recenze na ty produkty od Rival de Loop protože mě táto značka zaujala:)

    OdpovědětVymazat
  6. Na Ghoul se už těším, ale nevím, co od něj čekat :D u nás ve městě od značky Rival de Loop jsou jenom pleťový prostředky jako odličovač apod., takže jako ty bych tam bohužel nepořídila, ale určitě budu ráda, když napíšeš recenzi :) -L

    OdpovědětVymazat
  7. Přesně tu paletku 4 stínů od Essence mám :) Hrozně ráda ji používám, protože se mi ty odstíny líbí, ale strašně přáší
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  8. Tá paletka očných tieňov od essence ma celkom zaujala, ale celkovo by som rada vyskúšala niečo od sebamed :) určite urob recenziu o tom ako vplývala táto kozmetika na tvoju pleť :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten Fa som už mala a naozaj je skvelý. Čo sa týka rúžov z dm-ky sú dobré, spĺňajú účel :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne lícenky! :) a dostala si naozaj super balíček na testovanie, uži si to :)

    OdpovědětVymazat
  11. zaujimalo by ma či aj u nas sa da zriadit kartička v tete drogerii:))

    OdpovědětVymazat
  12. Zaujala mě paletka na obočí NYC, protože si už neumím představit make-up bez upraveného obočí.

    OdpovědětVymazat
  13. těším se na recenzi Sebamed výrobků :)

    OdpovědětVymazat
  14. i když docela hodně lídí odsuzuje essence tak já tuhle značku mám ráda obvzlášt tyto stíny Quattro :D

    OdpovědětVymazat
  15. Takovou rtěnku mám taky, ale jiný odstín a jsem s ní spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  16. Jak na to tak koukám, tak mi chybí nějaký ten set na obočí. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Moc pěkné věci, nechceš napsat recenzi na tu paletku na obočí? Ta mě zajímá!:)

    OdpovědětVymazat
  18. Chtěla jsem se zeptat, jak jsi spokojená s Rival de young? :) Já mám od nich bronzer a rozjasňovač a nemůžu si je vynachválit. :)
    Tvůj blog se mi líbí, stanu se tvou čtenářkou. Byla bych ráda, kdyby jsi i ty zavítala na můj blog. :)
    http://gatetoneverland.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozjasňovač jsem ještě nepoužívala a u tvářenky jsem čekala trochu lepší pigmentaci, musí se jí dát trochu víc, aby byla vidět, ale jinak jsem s ní spokojená :-)

      Vymazat
  19. Rtěnku mám také a jsem s ní spokojená :) Rival de Loop chci vyzkoušet :)
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář ♥