Gliss Kur Oil Nutritive

Ahoj! Po delší době mám pro vás opět recenzi na vlasovou kosmetiku. Jedná se o šampon a balzám Oil Nutritive od značky Gliss Kur. S touto značkou nemám příliš zkušeností, většinou mě jejich produkty nijak výrazně nezaujaly, no jak si vedlo toto duo se můžete dočíst níže.


Šampon Oil Nutritive pro delší vlasy se sklonem k třepení obsahuje 7 pečujících olejů a komplex tekutého keratinu, který by měl účinně regenerovat vlasová vlákna a konečky. Při pravidelném používání slibuje až o 75% méně roztřepených konečků.

Já tento šampon používám každý druhý den už přes měsíc a stále mi skoro polovina zbývá. Balení je jednoduché a pěkné. Víčko je naštěstí přidělané, takže nemusím honit vršek každou chvíli po zemi. Jedinou nevýhodou je, že není příliš pevné, po spadnutí na zem se mi hned kousek víčka ulomil. Pokud vám šampon stojí v koupelně na poličce, tak to ani ničemu nevadí, ale já jsem převážně u přítele a svou péči do vany mám v kosmetické tašce. Naštěstí je uzávěr těsný a nestalo se mi, že by se mi někde vylil.


Šampon má krásně zlatavou barvu a úžasnou vůni, což byl hlavní důvod koupě. Přijde mi taková trochu meruňková nebo broskvová. Na vlasech šampon dobře pění a krásně je provoní. Abych pravdu řekla, tak jsem vůbec neočekávala nějaký účinek na moje konečky. Šampon jsem začala používat v době, kdy jsem měla konečky čerstvě zastřižené a aktuálně se už zase začínají třepit, jak je na mých vlasech běžné.

Přesto však nemůžu hodnotit šampon špatně. Vlasy jsou po použití hezky lesklé a příjemně voní.

Hodnocení: 4/5


Balzám Oil Nutritive slibuje redukci třepení konečků dokonce až o 90%. Já od balzámů očekávám jen to, aby mi pomohl vlasy dobře rozčesat. Což tenhle zvládne na jedničku. Dokonce jsem si navykla vlasy rozčesávat ještě za vlhka, což jsem dřív nedělala, protože by mi polovina vlasů zůstala v hřebenu.

Konzistence balzámu je tak akorát hutná, hezky se vetře do vlasů a po opláchnutí jsou vlasy krásně hladké a jemné. Rozčesat jdou krásně. Jak už jsem psala u šamponu, vliv na konečky není nijak zázračný, přesto mi přijde, že konečky nejsou až tak roztřepené jako obvykle bývají. Parfemace je jemná a nevtíravá, líbí se mi. Jediné mínus je, že mi mizí tak dvojnásobně rychleji než šampon.

Hodnocení: 4,5/5


Máte zkušenosti s vlasovou péči od Gliss Kur?

12 komentářů

  1. Tenhle šampon jsem měla možnost také vyzkoušet. Sice jsem nepozorovala že by měl nějaký výrazný účinek na mé vlasy, ale ta vůně je úžasná. Ze začátku mi to přišlo jako broskvová vodka:))

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mám pocit, že na každom šampóne i sprchovom géle to viečko odpadne už po pár dňoch - stačí, že to človeku omylom raz spadne :D Ale určite sa po ňom poobzerám :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle šampon a kondicionér jsem měla šanci vyzkoušet v jeho obdobě a to Gliss Kur ultimate repair a musím říct, že hned po první použití byli konečně vážně mnohem hezčí a zdravější na dotek, ovšem to spíš bylo jen tím prvním umytím, ale i tak je fakt že tahle ta repair série od Gliss Kuru je alespoň dle mého vážně dobrá a vlasy jsou po umytí krásné. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Se značkou GLISS KUR nemám vůbec žádné zkušenosti, ale každopádně šampon mě zaujal. Až na něj v drogerii někdy narazím, třeba ho i vyzkouším! :)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  5. Já si na vlasové produkty od Gliss kur nemůžu stěžovat :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tento šampón som mala a musím povedať že vôňa je úžasná :) A taktiež som s ním bola veľmi spokojná :) vlasy boli príjemné na dotyk :) a vyživené :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá velmi pěkně :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  8. Od Gliss kur mám teď šampon ve fialové lahvičce, vlasy krásně vyčistí a nádherně voní, tu vůni bych brala a v parfému :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  9. Šampóny od Gliss Kur jsem dříve používala, ale měla jsem po nich hrozně "rozlítané" vlasy. Teďka používám buď šampony z Yves Rocher, nebo Dove a jsem spokojená :)

    http://suzieway.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Šampon jsem nezkoušela jen kondicionér ale musím říct že Gliss Kur některé věci nemá špatné, zvláště teda séra a kondicionéry, šampony mi všeobecně moc nikdy nesedly.

    OdpovědětVymazat
  11. Za svůj život jsem vyzkoušela většinu produktů, hlavně šamponů od Gliss Kuru a můžu říct že tenhle je ze všech nejlepší a na konečky nejúčinější. Je fakt že když už má člověk konce hoodně roztřepeně tak nepomůže vůbec nic. Dalo by se ale říct že je to jeden z mých nejoblíbenějších šamponů tady na trhu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář ♥