Aliexpress tipy #1

Ahoj! Dnes bych vám chtěla ukázat balíček, který mi tento týden přišel ze stránky Aliexpress. Počítám, že většina z vás tuhle stránku určitě dobře zná. Najdete tu nepřeberné množství různých věcí. Já zde nakupuji především drobnosti a občas nějaké to oblečení.

Jelikož jsem se rozhodla, že opět začnu nosit náušnice, objednala jsem si několik milých doplňků. Vše jsem objednávala od tohoto prodejce. Určitě se k němu mrkněte, má na výběr spoustu krásných a levných věcí a poštovné je zdarma.


Vše mi přišlo už asi po dvou týdnech zabalené v bublinkové obálce a každý produkt zvlášť ještě v průhledném obalu.

1 ♡ 2 ♡ 3 ♡ 4 ♡ 5 ♡

Jako první tu pro vás 5 párů náušnic, které všechny vypadají moc hezky. Samozřejmě nemůžete čekat nějakou úžasnou kvalitu, přesto jsem s náušnicemi spokojená, zatím se mi žádné z nich nerozbily. Všechny měly v balíčku vlastní gumové zarážky, aby vám náušnice nespadly z ucha. Za ně jsem moc ráda, protože většinu vždycky poztrácím.

Hodnocení: 5/5


Jako další mi přišla roztomilá černá čelenka s mašličkou. Skvěle mi sedí a netlačí za ušima. Jediné co bych vytkla je, že když čelenku sundávám, tak se mi vlasy někdy zaháknou do ozdoby na čelence a pěkně to tahá. Jinak jsem spokojená.

Hodnocení: 4,5/5

Potom můžete na fotce vidět donut na drdol. Bohužel jsou na něj moje vlasy příliš řídké a jemné, takže ho asi nevyužiji. Ale ještě se zkusím podívat po nějakých návodech a třeba něco vymyslím. Jinak je z pevného materiálu a nemám mu co vytknout.

Hodnocení: 5/5


Poslední věcí z balíčku je tato krásná čelenka s kovovými zlatými růžičkami. Tady jsem se trochu bála, aby mi hned nepraskla gumička, ale zatím je v pořádku a z čelenky jsem nadšená.

Hodnocení: 5/5

Celkově jsem tedy moc spokojená. Ceny každého produktu nepřesáhly 1 $ a dohromady jsem platila necelých 6 $, což je podle mě super cena. Myslím, že si v brzké době objednám něco dalšího.


Jak se vám nákup líbí? Objednáváte rádi na Aliexpress nebo eBay?

14 komentářů

  1. Ty náušnice jsou krásné. :-) Já jsem cca před třemi týdny objednávala z Aliexpressu kryt a obal na mobil, tak jsem zvědavá kdy dorazí a jestli budou kvalitní a hlavně sedět. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obaly na mobil jsem už z Ali taky objednávala a seděly mi, tak snad budeš i ty spokojená :-)

      Vymazat
  2. Ta čelenka je nádherná, objednávala jsem si podobnou z sheinside, ale bohužel mi hned na první nošení praskla... :( :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné kousky. Sama mám velikou sbírku z eBay. :-) Zrovna včera jsem o nakupování tam psala článek, mrkni, když budeš chtít :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsou naprosto nádherné kousky :)) Kord ty naušnice se srdíčkem ♥ ..jen škoda, že téměř žádné naušnice nosit nemůžu :(
    Já jsem si z Aliexpressu objednala zatím jen náramek, který je úplně úžasný, ale od té doby mám strach si něco objednat, takže zatím úspěšně odolávám, ale časem bych si chtěla objednat štětce na líčení a šálu, na kterou už koukám opravdu dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty náušnice jsou nádherný i čelenka :) Krásné nákupy, z Aliexpressu jsem ještě neobjednávala
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. To sú krásne kúsky :) určite sa niekedy s tou čelenkou odfot :)

    OdpovědětVymazat
  7. Některé věci se mi líbí, ale některé ne.. Ale ty náušnice mašličky jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
  8. Všechny věcičky jsou krásné:) Já si tady plánuji objednat obal na mobil... Kamarádka si z AliExpressu objednala boty a je moc spokojená:) Připadá mi to dost podobné Ebay:)

    DaydreamerNatty

    OdpovědětVymazat
  9. Ty náušnice jsou rozkošné, ale hlavně mě zaujal ten náhrdelník, vypadá přímo neodolatelně. Aliexpress znám, ale doposud jsem s nimi neměla žádné zkušenosti, tak uvidíme. O:)

    OdpovědětVymazat
  10. Donut jsem si koupila nedávno a jsem z něj nadšená. Teď mi hodně pomohl v termálních lázních, když jsem si nechtěla namočit vlasy. Ty máš vlasy dlouhé, tak se ti to určitě podaří nějak vymyslet.

    OdpovědětVymazat
  11. Náušnice jsou úplně boží a ta čelenka s růžičkama je taky nádherná <3 ještě jsem z Aliexpressu nic neobjednávala, ale jak to tak vidím, tak bych něco možná vyzkoušet mohla hah

    OdpovědětVymazat
  12. naušnice sú krasne :) ja z aliexpresu tiež prevažne objednávam náhrdelniky a naušnice :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ja tiež veľmi rada nakupujem z Ali alebo Ebayu. Majú tam krásne kúsky a nie tak predražené ako poväčšine tu u nás :-) Môžeš sa prísť ku mne pozrieť na blog aké som si kúpila kúsky ja ;-)
    http://suesanqa7.blogspot.sk/2015/03/ebay.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář ♥