Garnier micelární voda

Ahoj! Dnes bych se s vámi ráda podělila o můj názor na jeden čistící pleťový produkt. Jedná se o micelární vodu od Garnier, která je v poslední době mezi blogerkami poměrně oblíbená.

Tuto micelárku jsem si pořídila ještě před tím, než jsem na ni začala číst samou chválu a vzala jsem ji jen proto, že mi jako první přišla pod ruku, když jsem spěchala a na poslední chvíli jsem si vzpomněla, že zrovna potřebuji něco na odličování. Mám raději micelární vody, kterými můžu odlíčit celý obličej, než používat zvlášť odličovač pleti a očí.


Micelární vodu seženete v drogeriích přibližně za 150,- Kč s objemem 400 ml. Je vhodná pro všechny typy pleti, včetně citlivé. Bez parfemace. Dermatologicky a oftalmologicky testovaná. Vhodná na odlíčení celého obličeje, včetně rtů a očí.

Balení vody je vcelku jednoduché, díky průhledné plastové nádobě stále vidíme, kolik produktu nám ještě zbývá. Růžový plastový uzávěr je poměrně pevný, zaklapává se a dobře drží.

Při obvyklém denním líčení používám zhruba 3 vatové tamponky, micelárka vše krásně odlíčí. Pokud se odličuji po nějaké večerní akci, kde se líčím více, používám zhruba 4-5 tamponků. Kupovala jsem si ji, tuším, někdy v prosinci (nebo to byl ještě listopad?) a za tu dobu (cca 3 měsíce) mě při každodenním používání ubyla zhruba polovina, což je podle mě super.

Je bez parfemace, nepění, neoplachuje se, v očích mě vůbec nedráždí, pleť zklidňuje a nevysušuje ji. Takže za mě jedna velká spokojenost. Oblíbila jsem si ji dokonce o trochu více než micelární vodu od Nivei, kterou mám ještě doma.


Výhody:
  • dostupnost
  • praktické balení
  • skvěle odličuje
  • zklidňuje pleť, nevysušuje
  • dlouho vydrží
  • nedráždí v očích

Nevýhody:
  • pro někoho možná cena

Za mě tedy pro tuhle micelární vodu jedno velké ano a klidně si ji někdy pořídím znovu.


Používáte micelární vody? Jaká je vaše oblíbená?

15 komentářů

  1. Veľmi dlho som rozmýšľala či si túto micelárku kúpiť lebo som ju chcela porovnať s tou od Loreal lebo mám pocit že tie dve sú také najobľúbenejšie .. Avšak potom som si kúpila oveľa lacnejšiu od Amia a robí presne to isté ako tá od Loreal čo ma dosť sklamalo ... Verím, že všetky tieto micelárky sú na jedno kopyto :/ Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od značky Amia mám pleťové mléko a je moc fajn :-) Tyhle levné značky jsou občas kvalitně na stejné úrovni a někdy dokonce lepší než dražší produkty :-)

      Vymazat
  2. V poslední době jsem si micelárky hodně oblíbila. Pleť mi nedráždí, nevysušují, hezky odlíčí a navíc vydrží věčnost. :D Momentálně používám Mixu, jsem s ní moc spokojená, ale už tam mám úplně na dně. Tento týden jsem si pořídila micelárku od Garnier, tak jsem zvědavá, jaká bude. :)
    www.besimplyfantastic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od značky Mixa bych taky chtěla něco vyzkoušet, tak se k tomu snad brzy dostanu :-)

      Vymazat
  3. Garnier má celkovo veľmi dobré, kvalitné, a podľa mňa i cenovo dostupné produkty. Micelárne vody však nejako špeciálne nepoužívam, no podľa tvojej recenzie (keďže ja som zatiaľ na žiadne iné ešte nenarazila :D) vyzerá veľmi dobre, skúsim sa po nej poobzerať :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě bych ji chtěla vyzkoušet, takže si ji v nejbližší době nejspíš pořídím. Recenze na ni jsou kladné a to mě víc přinutilo se po ni poohlédnout.

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna mi dochází odličovadlo a tahle micelárka je velký adpet:) Vypadá fakt lákavě!!

    OdpovědětVymazat
  6. Ta cena je uzasna za to mnozstvi! Uz jsem o ni premyslela. A vzdycky na ni koukam v dm, ale zatim jsem ji k nakupum nepridala.

    OdpovědětVymazat
  7. Já myslím, že ta cena je super, když je tam toho zase 400 ml :), většina micelárek má 200 ml a stojí kolem 100. Chci pak tuhle taky vyzkoušet, tak jsem ráda, že čtu pozitivní reakce i u Tebe
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  8. ja som este nenasla lepsiu micelarku ako je ta biodermacka

    Beauty by Bellatrix

    OdpovědětVymazat
  9. Ja som ju taktiež používala a myslím, že patrí k najlepším micelárkam, aké som kedy mala. :-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  10. už delší dobu nad ní uvažuji a myslím, že do ní půjdu! :)

    OdpovědětVymazat
  11. já mám teda micelárku normálně od Nivei a jsem s ní samozřejmě velmi spokojená :) jinak preferuju zvlášť odličovač očí (nejlépe dvoufázový), protože mi přijde, že mi to méně dráždí oči, ale to už je zase nějaká osobní preference :D -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Micelárku od Nivei mám taky, je moc fajn :-) Možná si zkusím nějaký dvoufázový odličovač očí pořídit, líbí se mi vždycky, jak je to hezky oddělené :-D

      Vymazat
  12. tohle je moje nejoblíbenější micelárka z drogérií, takže mi nezbývá než souhlasit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář ♥