New York Color korektor

Dnes bych vám chtěla představit jeden z mých oblíbených kousků za málo peněz. Jak už jste si mohli všimnout v názvu, jedná se o korektor značky NYC. S touto značkou nemám příliš velké zkušenosti, mám od ní pouze červenou rtěnku. Plánuji si ale pořídit pudr, který si spousta blogerek od této značky velmi chválí.

Teď už ale k samotnému produktu. Korektory jsem nikdy moc nepoužívala, ale poslední dobou jsou moje kruhy pod očima opravdu hrozné a make-up si s nimi sám neporadí, zvlášť když dávám přednost spíše těm středně krycím, které vypadají přirozeněji. Sháněla jsem tedy nějaký levnější na vyzkoušení a padl mi do oka právě tento od NYC, který stojí zhruba 50,- Kč.


Korektor je ve formě "rtěnky" v plastovém obalu, který byl ještě zatavený. Přirozeně jsem si vybrala nejsvětlejší dostupný odstín (to já totiž vždycky), čímž byl 781A Light.

Balení je jednoduché a praktické. Zatím mi drží pevně, i když nevím zda by nějaký ten pád přežil bez křupnutého víčka. Víčko samotné však drží velmi dobře, už jsem ho párkrát tahala po kabelkách nebo ve školním batohu a nikdy se neotevřel ani nepoškodil.


Aplikace je tedy ve formě "rtěnky", což mě docela vyhovuje. Hezky se mi nanáší na obličej a dobře se roztírá. Krycí schopnost je podle mě relativně dobrá. Samozřejmě nezakryje všechno na 100%, přesto jsou kruhy pod očima menší a krásně zakrývá hlavně pupínky. Právě na ty kruhy si plánuji pořídit ještě žlutý NYC korektor, který je na ně přímo určený. Jinak korektoru je v tyčince asi dvakrát tolik než vidíte na fotce a myslím si, že vydrží dlouho.


Výhody:
  • nízká cena
  • praktické balení
  • střední krycí schopnost
  • výdrž

Nevýhody:
  • při nedbalém zavírání se může často víčko ušpinit od korektoru, popř. poničit od víčka korektor

Celkově tento korektor vřele doporučuji, zvlášť pokud hledáte něco méně finančně náročného.

Hodnocení: 4,5/5


Jaký je váš oblíbený korektor? Máte rádi kosmetiku NYC?

P.S. O víkendu vám nafotím menší haul, kde najdete něco málo z kosmetiky i oblečení. Zvlášť jedna věc mi dnes udělala neskutečnou radost. Článek by měl být v neděli, tak doufám, že to bude příjemné zpestření recenzí. Zajímaly by vás takové new-in články?

13 komentářů

  1. Já osobně korektory v tyčince moc ráda nemám, nejsou mi totiž příjemné k nanášení. Každopádně, co jsem se tak dívala po drogeriích, tak se mi právě zamluvil ten NYC korektor na kruhy pod očima.
    New-in články jsou určitě super, zbožňuji takové články, je to pro mě taková i menší inspirace na to, co si pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  2. jeej tak to je super :) dnes som si kúpila tekuty korektor ale tento by a mi určite hodil! :) Vera

    OdpovědětVymazat
  3. loni jsem ho zkoušela a byl moc fajn, značku NYC mám celkově docela ráda :)
    těším se na haul!

    OdpovědětVymazat
  4. můj oblíbený je právě teď Erase Paste od Benefitu, je sice dražší, ale myslím, že se vyplatí. z drogerie mám pak ráda Camouflage cream od Catrice. :) NYC jsem popravdě moc nezkoušela, ale už delší dobu si chci koupit jejich bronzer. bohužel ho nemůžu nikde sehnat. :(

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá skvěle, líbí se mi i ten design toho produktu. Každopádně cenově je opravdu levný a tvoje recenze je opravdu skvělá. V páru řádkách si shrnula zhruba všechno, co jsme o něm chtěla vědět. A protože hodlám udělat nějaký pořádný nákup kosmetiky myslím si, že se tvým blogem pořádně proberu a zjistím, co mi doporučuješ, abych se vyhnula případným přešlapům.
    Máš krásný blog, i ty sama jsi krásná. Ne vážně mě to tu zaujalo a určitě tu ještě několikrát s radostí zavítám! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji za krasny komentar, udelal mi velkou radost ♥ Jsem rada, ze se ti recenze libi. Sice tu zatim moc clanku nenajdes ale urcite budu moc rada pokud sem nekdy znova zavitas :) A dekuji za kompliment! ♥

      Vymazat
  6. NYC kozmetiku mám rada :) Kedysi som "fičala" na ich makeupoch, a teraz len na riasenkách ale aj tak sú medzi mojimi naj :)

    OdpovědětVymazat
  7. Můj oblíbený korektor je od Synergenu...je taky v téhle rtěnkové formě a navíc ke všemu nádherně voní po eukalyptu! Od značky NYC jsem nikdy nic neměla, takže musím něco vyzkoušet. Třeba to bude právě tenhle korektor:)

    OdpovědětVymazat
  8. Má hezký pigment, takže vypadá fajn. Já mám korektor od Miss Sporty, protože jsem jednou spěchala z bazénu a popadla jsem první, který mi přišel na oči, ale už mi dochází, takže by stálo za to vyzkoušet jiný. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tento korektor vyzerá dobre, keď miniem ten, ktorý momentálne mám, asi sa po nejakom pozriem :) ale samozrejme v tmavšom odtieni :D

    OdpovědětVymazat
  10. Za 50 Kč vypadá docela dobře. Korektor potřebuju již dlouho, ale nějak není nálada ho koupit. Díky za doporučení. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář ♥