Nákupy a novinky #1 C&A, Tesco, DM

Konečně tu pro vás mám slibovaný článek. Menší new in z toho, co jsem si pořídila během tohoto týdne. K nafocení jsem se však dostala až dnes protože v týdnu nestíhám přijít domů za dobrého světla. Tak jdeme na to!


Začnu tím, co mi udělalo největší radost. Jelikož jsem ve čtvrtek byla s mamkou kvůli jedné nepříjemné soudní záležitosti v Pardubicích, zpříjemnily jsme si potom den trochou nakupování. Namátkou jsme zašly do C&A, kde měly super slevy a já nevěděla, co si mám vybrat. Mojí jasnou volbou však byly tyto slip-on botky, které jsem už dlouho chtěla. Sice je pořádně využiji až na jaře, ale za takovou úžasnou cenu bych je potom určitě nesehnala. Stály totiž pouhých 400,- Kč! Vypadají kvalitně a mají pevnou podrážku. Druhou věcí z tohoto obchodu jsou tyto vzorované kalhoty, ze kterých mám takové smíšené pocity. Vypadají opravdu krásně, ale když si je obléknu, tak už mi přijde, že tak skvělé nejsou. Ale pořád si říkám, že když najdu něco s čím je zkombinovat, tak by mohly vypadat moc hezky a nebudu mít trochu pocit, že mám na sobě kalhoty od pyžama. Protože na ramínku vypadají opravdu skvěle. A na někom jiném jistě taky. Každopádně pořídila jsem je jenom za 200,- Kč.


Další zastávkou bylo F&F, kde na mě vyskočily až 70% slevy. Protože jsme už spěchaly na vlak, koupila jsem si jenom lososový cardigan za 200,- Kč a cestou k pokladně jsem ještě sáhla po basic bílém tílku za pouhých 50,- Kč.


V Tescu jsem si také ještě pořídila tuhle voňavou sůl do koupele s vůní medu. Byla v akci kolem 40,- Kč.


Nakonec tu pro vás ještě mám menší nákup z DM. Šla jsem tam za účelem pořídit si nějakou pleťovou masku a peeling. Původně jsem chtěla vyzkoušet masku na pleť od Himalaya Herbals nebo od Freemana, ale bohužel jsem je nikde neviděla, tak jsem si řekla, že napoprvé zkusím nějakou levnější a vybrala jsem si slupovací masku Balea pro smíšenou pleť. Hned vedle mi padl do oka Balea peeling s vůní malin, tak jsem ho hned přihodila do košíku. Maska (2 kusy) stála kolem 25,- Kč a peeling kolem 80,- Kč. Ještě jsem se zastavila u stojanu Essence, kde jsem si koupila svou oblíbenou fixu na oči a krásnou rtěnku v odstínu 13 Love Me. Fixa stála kolem 80,- Kč a rtěnka mě vyšla na krásných 70,- Kč. Antibakteriální gel musím mít vždycky po ruce. Stačí mi obyčejný Balea (popř. Isana z Rossmannu) za cca 30,- Kč,

Ještě mě vlastně u přítele čekal pozdní vánoční dárek od jeho maminky - velké pojízdné zrcadlo, ze kterého mám velkou radost a už zdobí náš společný pokoj.


Doufám, že se vám new in líbilo a určitě se taky pochlubte, co vám v poslední době udělalo radost a zda byste uvítali takové menší nákupní novinky častěji.

15 komentářů

  1. Ty kalhoty vypadají super, těším se na outfit s nimi :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  2. Máš fakt skvělý články!:) Ty botky mě uplně okouzlily:) Doufám, že bude přibývat víc a víc příspěvků ať mám dál co hltat!:)

    http://intimitaspolecnosti.blogspot.cz/
    http://naoun.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Nákup sa ti velmi podari :) tie slip on boty sa mi velmi páčia, ked som ich videla na tvojom insta tak som hned hovorila priatelovi nech mi pozrie u nich v c&a či tam nebudu :) a inak ten gel som mala aj ja, super vonia a je to proste must have vždy so sebou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny kousky jsou skvělé, ale nejvíce se mi zalíbily právě ty boty. Jsou vážně roztomilý *-*

    OdpovědětVymazat
  5. Tie topánky sú fakt suprové. :)

    OdpovědětVymazat
  6. tie masky od balea mam veľmi rada :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné věcičky sis pořídila :) Věřím, že si na vzorované kalhoty zvykneš a brzy najdeš kousky, se kterými je zkombinuješ :) ..a slupovací maska od Baley je naprosto nejlepší! Vyzkoušela jsem jich už tolik od všemožných značek, ale stejně se nakonec vždycky vrátím k této :)

    dominikasart.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Super haul :) Veľmi pekné úlovky aj keď ja proste v tescu nakupovať oblečenie neviem :P Proste mi tam nikdy nič nesadne :/ Ale v dm nakupujem asi najčastejšie :3 Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  9. pekny velmi ten marhulkovy sveter:) teraz som si vsimla ze je vela zliav teda oplati sa kupovat:)

    OdpovědětVymazat
  10. Tie topánky a nohavice sú úplne top!!!! ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Ty slip-ony :3 super koupě, vážně!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář ♥