Nákupy & novinky #prosinec2016

Snad poslední rest týkající se minulého roku jsou nákupy a novinky za prosinec, které obsahují hlavně vánoční dárky, u mě zároveň i ty narozeninové. Rozhodla jsem se vyfotit jen některé z nich, ostatní jsou spíše takové maličkosti nebo personalizované dárky od kamarádek, které sice pro mě mají velký význam, ale je zbytečné je tu ukazovat.


Kosmetiky mám stále docela zásoby, a tak jí tu ani tentokrát příliš neuvidíte. Dostala jsem jeden dárkový set, kde byl můj oblíbený sprchové krém Dove a tuhé mýdlo. Od sestry jsem dostala ještě sprchový gel Nivea, který nádherně voní.


Od přítelovy mamky jsem dostala zrcátko na stůl, které se mi bude jistě hodit, jelikož staré se mi už před nějakou dobou rozbilo.


Lacláče jsem si přála už hrozně dlouho, a tak, když jsem na ně čistě náhodou narazila v dětském oddělení H&M, bylo jasné, že je musím mít. Sedí mi naprosto perfektně a i když jsem chtěla původně modré, tak tyhle jsem si ihned zamilovala. I když v nich teda vypadám jak ze školky, zvlášť když si k tomu zapletu francouzské copánky. 


Když jsme byli den před Štědrým dnem na nákupu v Tescu, zjistila jsem, že v F&F mají obrovské slevy a krásné kousky, kterým jsem nemohla odolat. Jednoduchá trička stála něco málo přes stovku a nosí se příjemně (to pruhované vypadá skvěle právě s lacláčemi).


Růžovo-broskvová halenka také stála určitě pod dvě stovky a je moc krásná a příjemná, jen bohužel trochu prosvítá.


Košile je z velmi příjemného materiálu a zamilovala jsem si jí kvůli jednoduchému vzoru a bronzovým detailům. Kromě toho stála asi dvě stovky, takže nebylo co řešit.


Posledním kouskem z tohoto nákupu, pro který jsem zároveň i cíleně šla, byl nějaký vánoční svetr. Bohužel už skoro nic neměli, ale zalíbila se mi tahle mikina, která byla zabalená zároveň s touto roztomilou čelenkou. Tak už mám konečně také nějaké oblečení s vánoční tématikou.


A protože tam měly opravdu skvělé věci, neodolala jsem a ještě v průběhu svátků se tam zašla podívat znovu. Tentokrát jsem si vzala vínový svetřík, který se velmi příjemně nosí.


Druhým kouskem byly tyto vínové kalhoty, taktéž za úplně skvělou cenu kolem 250 Kč. Jsou úžasně pohodlné, jedinou nevýhodou je to, že se na tuhle látku hrozně chytají chlupy.

Přiznám se, že včera se konala dokonce třetí vlna (ale už poslední), kde jsem si pořídila úžasný květinový bomber za 350 Kč! Takže pokud máte chuť, určitě doporučuji se do F&F zajít podívat, slevy by měly už za pár dní končit.


K Vánocům jsem dostala také tuhle nádhernou peněženku, o které jsem tedy věděla a sama si já vybírala. Je ze stránky vuch.cz a je přesně podle mých představ. Pokud byste měli zájem, mohu o ní v budoucnu udělat i samostatný článek.


Přála jsem si také nějaké jednoduché stříbrné náušnice, jelikož ty z obyčejného kovu nedělají mým uším dobře. Dostala jsem tyto nádherné, které mi udělaly velkou radost a mamka se mi přesně strefila do vkusu.


V povánočních slevách jsem také ukořistila krásné botky na podpatku v Deichmannu asi za 500 Kč. Ve sněhu si v nich tedy netroufnu, ale počítám, že klidně i na jaře nebo na podzim se budou skvěle nosit.


K narozeninám jsem si také pořídila knížku, kterou jsem si už dlouho chtěla přečíst. Normálně si knížky moc nekupuji, protože používám hlavně čtečku, ale v tomhle případě jsem udělala výjimku. Jedná se o knížku s fejetony P.S. od mé oblíbené herečky Ani Geislerové.


Posledním vánočním dárkem, který mi zároveň udělal neskutečnou radost byla kolekce všech Harry Potter filmů v originálním znění, kterou mi dal můj brácha. Zatím jsem se k filmům nedostala, ale už se na ně moc těším a jsem zvědavá, jestli to zvládnu nebo si budu muset stáhnout titulky. I když... některé ty dialogy znám skoro zpaměti, tak by to neměl být takový problém.


Ukořistili jste něco v povánočních výprodejích? Z jakého vánočního dárku jste měli největší radost?

35 komentářů

  1. Od Vuch by som si veľmi chcela kúpiť kabelku! Tá penaženka vyzerá tiež pekne :) Celkovo pekné veci si nám ukázala :)
    www.veraparadis.com

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné věci, mě ve výprodejích nic moc nezaujalo, ulovila jsem ale dvoje botky a vánoční bačkory :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Dejte mi to zrcátko a ty boty a budu šťastná žena (teda jak se to vezme, tohle zrcadlo dokáže i solidně posrat den, kvůli tomu jak přibližuje..)
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  4. U mňa boli zase vianočné darčeky bohaté na kozmetiku aj napriek tomu, že mám doma peknú zásobu :D také zrkadielko som si vypýtala na narodeniny, tak dúfam, že sa mi to splní :) inak si si ulovila skvelé kúsky, ja nie som popravde veľmi výpredajový typ, aj keď ma poteší, ak si niečo kúpim zo stojana so zlacnenými vecami :)

    CALLAESTHETICS

    OdpovědětVymazat
  5. Peněženka je opravdu naadherná :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jee ty basic trička z F&F bych si vzala taky, ale teď tam nemám cestu :(
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, ty lacláče vypadají super. Taky jedny mám, vypadá to dobře a jsou pohodlný.
    http://svetobezci.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Mě se hrozně líbí oblečení a ty jemné náušničky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  9. Ja som mala teraz nakupny vikend :) a teda nakupila som si toho tiez celkom dost :D.
    Inak mas tam krasne vecicky :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné věci :) Ty fialové věci se mi líbí a ty naušničky také, jsou krásně jemné :))
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  11. aká je inak tá nivea? už dlhšie po nej pokukujem a neviem či by mi sedela tá vôňa :D ja som zase dostala od sestry všetky knihy HP v angličtine :) skoro som sa rozplakala od radosti!
    Keď budeš tie filmy pozerať častejšie, určite sa ti to dostane pod kožu aj v pôvodnom znení :)
    LadyinBlack

    OdpovědětVymazat
  12. wwo skvelé nákupy, parádne vecičky, topanočky sa mi velmi páčia!

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné kúsky :) tie topánočky sú super a aj náušnice sa mi veľmi páčia :)
    TheDaniellaBlog

    OdpovědětVymazat
  14. pekné nákupy a tie lacláče sú krásne :)

    OdpovědětVymazat
  15. Moc hezké věci <3 a nové zrcátko by se mi také hodilo :D

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  16. To zrkadlo je skvelé! ♥ Podobné mám doma z Ikei :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tolik skvělých věcí sis koupila. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Juu teda to byly bohatý Ježíšek :). Moc krásné dárky a krásné fotky ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  19. Ja som na povianočných výpredajoch minula strašnéééé prachy, teraz zase budem pol roka na sucho :D
    A podobné rifle na traky som si chcela kúpiť aj ja, ale som maličká a tieto overaly ma ešte viac skracujú a vyzerám v tom smiešne. Ale veľmi sa mi páči tento štýl :) v HMku tiež nakupujem na detskom, pretože keď mi je aj dámske XS veľké, tak ja už neviem :D
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  20. Tá peňaženka je nádhernáá!! :))) závidím

    dazzlera.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  21. Váonční svetry (tedy i mikiny) vládnou světu! :D V F&F měly tyhle Vánoce naprosto perfektní, nejlepší byly ty svítící, ale nakonec jsem se spokojila s tučňákem. :) Jinak VUCH peněženku jsem k Vánocům dostala taky, jen takovou tu z puntíkaté řady. Mají opravdu moc pěkné, jsou kvalitní a hlavně za mě neutratíš celé jmění. ;)

    Katarina

    OdpovědětVymazat
  22. Wonderful tips and nice selection of pics thnak you dear!
    I have also discovered an online magazine, with amazing outfits: MissGrey.ro. Isn’t it wonderful?
    https://missgrey.ro/blog/despre-rochii/cardiganele-de-dama-accesorii-obligatorii-pentru-anotimpul-rece/

    OdpovědětVymazat
  23. Ty lacláče prostě nikdy nevyjdou z módy :) :D

    OdpovědětVymazat
  24. To jsou moc pěkné věci! :) Mně udělaly největší radost knížky a (teď to bude znít divně) topinkovač :D. Vuch peněženky se mi jednu dobu moc líbily, ale časem se mi nějak "ohleděly" či co. Takže nakonec svou nemám.

    fellienm.com

    OdpovědětVymazat
  25. Super článek :-)
    http://svetjednezeny.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  26. Zrcadlo vypadá moc pěkně, stejné měli v Lidlu, akorát já už ho nestihla. F&F mám na oblečení moc ráda, mají v něm pěkné kousky a vcelku kvalitní, mě se moc líbí ty tvoje jednoduchá trička.
    Já mám radost ze všech dárků ale nejvíce z bot, kterými jsem podarovala sama sebe :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Tak ty lacláče a dove sada vypadají bezvadně :) ale kolekce HP v původním znění? Tak to bych se asi rozbrečela nad takovým dárkem, to je pecka :D :3

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  28. Moc krasne darky, hlavne ta penezenka. Taky me jezisek prinesl nadobu na penize :-D konrektne tuto - https://www.kupujem.cz/penezenky/damske-penezenky/damska-penezenka-florenc.html s motivem parize a v ni byl poukaz na romanticky vikend v parizi ;) Jana

    OdpovědětVymazat
  29. Great boots! I love your post, keep share dear!
    MissGrey.ro
    https://missgrey.ro/blog/ce-purtam/afla-ce-modele-de-rochii-ti-se-potrivesc-in-functie-de-zodie-balanta-scorpion-sagetator/

    OdpovědětVymazat
  30. super vecicky, ja mam zrkadlo rovnake, len som ho trochu znicila lebo som sa ho snazila premalovat a nevyslo to najlespsie teda....
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  31. Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))
    Veľmi rada si prečítam každý tvoj nový príspevok, čím ďalej tým zaujímavejšie články.:)

    Izabell zo sydneysleek♥

    OdpovědětVymazat
  32. zrkadielko by sa mi určite hodilo, nakoľko sa mi práve rozpadol rámček z môjho obľúbeného... :).
    inak krásne úlovky, hlavne botičky a peňaženka! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  33. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář ♥