Makeup Revolution konturovací trio

Máte rádi multifunkční produkty? Nemyslím to teď ve smyslu jednoho produktu, který má více využití, ale spíše, když máte víc produktů společně, například v jedné paletce. Máte tak vše potřebné pohromadě a když vyrážíte někam na cesty, nemusíte s sebou tahat milion různých krabiček a kelímků.


Dnes bych vám ráda něco řekla právě o takovém produktu de facto 3 v 1, který slouží ke konturování obličeje a je od známé britské značky Makeup Revolution. Jedná se o Ultra Sculpt & Contour kit v odstínu Ultra Fair C01.

Produkty se nachází v malé plastové paletce s průhledným vrškem. Najdete zde bronzer, rozjasňovač a tvářenku s celkovou gramáží 11 g. V paletce se v horní části (kde je černý pruh s nápisem) nachází i malé zrcátko, které se může hodit na cestách.



Jako první se zde nachází bronzer, nebo tedy spíše konturovací pudr, jelikož je produkt matný, za což jsem ráda. Odstín je na mě, jakožto celkem bledulku, tak akorát a není nepříjemně do oranžova, takže se dá v tomto ohledu příjemně používat. Co je trochu horší, a to platí vlastně na všechny tři produkty, je prášivost, která je celkem vysoká, takže je třeba dát si pozor. Pigmentace je spíše průměrná, takže nejdříve docílíte jen velmi jemných kontur a pokud chcete výraznější, je potřeba produkt nanést víckrát. Výsledný efekt ale působí moc pěkně a přirozeně.

Rozjasňovač je můj oblíbenec. Jelikož ho nanáším většinou prstem nebo menším štětcem, tak ta prášivost není tak hrozná. Má studenější narůžovělý odstín s jemňoučkými třpytkami, který se opravdu povedl. Pyšní se skvělou pigmentací, tvář krásně rozzáří, ale zároveň si stále zachovává celkem přirozený efekt. Takže pokud nejste fandové extra třpytek a nechcete zářit jako disko koule, tak tenhle rozjasňovač by se vám mohl líbit.



Posledním produktem je tvářenka, která má krásný růžovo-meruňkový odstín se zlatými třpytkami, které tvář jemně rozjasní a zároveň jí dodají zdravou barvu. Pigmentace je solidní, ale ne přehnaná, takže se s ní dá celkem dobře pracovat a nestane se vám, že byste po jednom tahu štětcem vypadaly jako Marfuška.

Co se týče výdrže, tak barvy jsou ke konci dne už dost vybledlé, v perfektním stavu vydrží nanejvýš tak 5-7 hodin a potom začínají postupně blednout. Samozřejmě s tím souvisí i to, jaký mám zrovna makeup a podkladovou bázi.


Za mě je tohle celkem povedené trio, jen mě trochu štve ta prášivost, jinak si myslím, že za tu cenu je to opravdu fajn produkt, především odstíny se mi zdají povedené. Trio mám v odstínu Ultra Fair C01, ale k dostání je ještě ve verzi 04 Ultra Light/Medium.

K dostání na notino.cz za 149 Kč.


Jaké jsou vaše oblíbené produkty na konturování? Máte svůj oblíbený kousek od MUR?

8 komentářů

  1. Ta tvoje verze se mi líbí tý jo sice ta prášivost, ale to by mi až tak moc nevadilo :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Takýto multi produkt nemám, ale mám všetko osobitne a už sa mi podarilo všetky kroky dostať do dennej rutiny :)

    OdpovědětVymazat
  3. Takéto niečo by sa v mojej kozmetickej taštičke zišlo. Mám bronzer, lícenku aj rozjasňovač, ale v tejto paletke je to oveľa praktickejšie :)

    OdpovědětVymazat
  4. Trio vypadá skvěle, hlavně ta tvářenka má krásný odstín :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  5. Vyzerá skvelo, určite po ňom siahnem :)

    OdpovědětVymazat
  6. určite by som chcela takúto kontúrovaciu paletku :) vďaka za tip :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzerá celkom dobre, veľmi sa mi páčia odtiene :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  8. Takovéto produkty miluju - ještě lepší je, když je krabička magnetická a člověk si tak může do ní poskládat opravdu jen co potřebuje a podle sebe. Má to tak například myslím Mary Kay :)

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář ♥