Protect Your Lovely Hands aneb ten nejroztomilejší krém na ruce

Co se týče krémů na ruce, tak jsem trochu lenoch a hlavně zapomnětlivec. Snažím se to ale napravit a krém používat pravidelně několikrát denně. Sice zimní období, kdy je naše pokožka na vysušení nejnáchylnější, pomalu, ale jistě končí, přesto je důležité o ruce pečovat po celý rok. Zvlášť, pokud pracujete v zaměstnáních pro ruce náročných, jako jsou například nemocnice. Já mám z dezinfekce často ruce jako sušenky a tak je pro mě krém jasnou nezbytností.


Aktuálně je mým miláčkem hydratační krém na ruce Protect Your Lovely Hands od značky s trefným názvem Yes! Nurse. Tento krém jsem měla už delší dobu na seznamu přání, a tak mě moc potěšilo, když se mi naskytla příležitost krém vyzkoušet.



Do čeho jsem se zamilovala hned na první pohled bylo balení. Krém přišel v malé kartonové krabičce s jednoduchým a krásným designem. I samotný krém na poličce žádnou ostudu neudělá. Celé to vypadá moc pěkně, jednoduše a přitom originálně a s nápadem. Krém se nachází v plastové tubičce o objemu 50 ml. Víčko je klasicky zaklapávací což oceňuji, jelikož je to mnohem rychlejší než šroubovací uzávěry, které mnohdy ještě honím po podlaze.


Dlouho jsem přemýšlela, co mi vůně krému připomíná, až jsem narazila na recenzi na tento krém u Bebe, kde vůni přirovnávala ke štrúdlu. Musím naprosto souhlasit, vůně je sladká, cítím z ní skořici a jablka, prostě čerstvě upečený štrúdl. Je to ale vůně velmi jemná, nic výrazného. Konzistence je hodně lehká, ale ne tekutá a naopak ani moc hutná, takový zlatý střed. Balení je sice maličké, ale na použití stačí jenom velmi málo, takže vydrží dlouho. Krém se do rukou okamžitě vsákne a nezanechává mastný film, jenom hebké a hydratované ruce. Na tom se podílí moc hezké složení tohoto krému, ve kterém naleznete například manuka med, olej ze semen granátového jablka, aloe vera, olej z obilných klíčků, mandlový olej a extrakt z vrbové kůry.


Pro mě je tento krém takový malý zázrak a pokud sháníte něco, co vám ruce krásně zhydratuje a zároveň nezanechá mastný povlak, tento krém doporučuji všemi deseti :) Seženete ho na eshopu zdravi-krasa.cz za 186 Kč, což je vzhledem k účinkům i složení velmi příjemná cena.


Výhody:
  • krásné originální balení
  • vejde se i do té nejmenší kabelky
  • lehká konzistence
  • okamžitě se vstřebává
  • nezanechává mastný film
  • ruce zanechává hebké a hydratované
  • složení
  • cena

Nevýhody:
  • žádné

Hodnocení: 10/10

Děkuji zastoupení eshopu zdravi-krasa za poskytnutí produktu k recenzi.


Znáte značku Yes! Nurse? Jaký je váš zachránce na suché ruce?

15 komentářů

  1. Jé, ten má ale krásné balení! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je vážně rozkošné balení, hrozně se mi líbí! :) Jinak o této značce slyším poprvé, takže díky za rozšíření obzorů. :D :)
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
  3. Ten štrúdl je opravdu nejvýstižnější! :-D Akorát jsem to neměla číst takhle v noci... Chytla mě hrozná mlsná a my doma nemáme ani kousek čokolády... Grrr :-)
    Jinak ale naprostý souhlas - krém je boží zvlášť na extra namáhané tlapky, které rozmazlí neuvěřitelným způsobem! Pěkná recenze! :-)

    Bebe

    OdpovědětVymazat
  4. Krémy na ruce používám pravidelně a moc ráda. Konzistence tohoto krému vypadá skvěle a hodně jsi mě na něj nalákala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Vyzerá už na pohľad krásne a musí mať určite ešte aj skvelú vôňu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jeho baleni je vazne super, krem celkove vypada dobre. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  7. ta krabička je fakt krásná a vtipná :). A jestli krém voní i po skořici, tak to má cenu zkusit!

    OdpovědětVymazat
  8. Ja by som si ho kúpila už len kvôli tomu nesmierne krásnemu a roztomilému baleniu ♡ :D

    OdpovědětVymazat
  9. Juj, s krémami na ruky to máme veľmi podobné. Tiež to dosť zanedbávam a úplne na to zabúdam. Snáď sa polepším. Tento krém vyzerá vážne dobre, už len tá krabička je naozaj roztomilá :).

    OdpovědětVymazat
  10. Tento krém je skutočne krásny, veľmi sa mi páči aj jeho balenie ♥

    OdpovědětVymazat
  11. to balení je jedno z nejroztomilejších, které jsem kdy viděla! ♥
    asi ho vyzkouším:)
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to je super, jsem zamilovaná, jdu na něj :D Krémy na ruce jsou tak trochu moje guilty pleasure, ale poslední třeba půl rok ujíždím jen na krémech od Manufaktury, zvlášť na levandulovém, to je podobný zázrak. Ale jsem tak trochu úchyl na krabičky, navíc to bude i skvělý dárek, díky moc za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Hm. To vypadá jako něco, co bych měla vyzkoušet! Mně na ruce už nepomáhá skoro nic, mám je hodně suché samotné od sebe a korunu tomu nasazuju když jsem v laborce a pořád si ty ruce myju a na to dávám desinfekci. Takže mi už opravdu pomáhá a hojí i záděry jedině Excipial, který už patlu uplně na všechno :D. Ale tohle bych ráda zkusila :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář ♥