Makeup Revolution čokoládová paletka Pink Fizz

Znáte čokoládové paletky od značky Makeup Revolution? Na blozích se na ně již objevila spousta recenzí a já bych vám dnes ráda představila jednu z nich, a to novinku v růžovém provedení Pink Fizz.


Paletka má krásný růžový obal, typický pro tento druh paletek - ve tvaru čokolády. Balení je opravdu bytelný plast s pevným uzavíráním. V samotné paletce se nachází 16 stínů, z čehož 3 jsou matné a ostatní třpytivé. V balení se nachází také oboustranný pěnový aplikátor, velké zrcátko a fólie s názvy odstínů. Zajímavé je, že by stíny měly vonět po šampaňském, což nevím, zda můžu úplně potvrdit. Vůně mi nijak nevadí, voní celkem příjemně, ale šampaňské z ní zrovna necítím.


Složení odstínů se mi moc líbí, je tu spousta přirozených barviček na denní líčení, ale i pár výraznějších, se kterými se dá vykouzlit pěkné líčení i na večer. Přijde mi, že stíny jsou poměrně pevně slisované a tak se špatně nabírají na štětec. Pro intenzivnější barvu jsem, světe div se, využila právě přiložený pěnový aplikátor a klasickým štětcem poté rozblendila přechody.


Výdrž stínů není špatná, hodně záleží na tom, jakou použijete bázi pod oční stíny. Mě během večera vydržely téměř neporušené, ale když jsem je měla na sobě přes celý den, tak večer už byly méně intenzivní. Co se týče pigmentace, tak ta se dost liší odstín od odstínu.



První řada:


Odstín champers a drink jsou matné odstíny, skvělé jako podklad, na rozjasnění nebo ztrácení. Flute a sparkling už jsou odstíny třpytivé, přitom však stále velmi přirozené champagne barvy. Poslední v řadě je pěkný růžový odstín s názvem toast.

Druhá řada:


Hned prvním odstínem je krásná studená stříbrná barvička bubbles, kterou následuje tmavší růžová girl. Party je příjemný bronzový odstín a elegant hnědý s trochu oranžovým nádechem. Následuje studený modrý odstín celebrate a truffle, který by mohl být zajímavý, ale je docela špatně pigmentovaný. Po ruce jsem musela přejet několikrát, abyste ho pořádně viděli, ale když už se ukáže, tak je z něj příjemná tmavě hnědá se studeným podtónem.

Třetí řada:


Poslední řada skrývá opravdu unikáty, první stín rosy je však naprostá katastrofa. Jak vidíte ze swatche, jedná se v podstatě jen o pár narůžovělých třpytek, jelikož stín hrozně opadává a kromě třpytek tam žádná pořádná barva není. Hned vedle se však ukrývá krásná tmavě hnědá cork a ještě o kousek dál matná hnědá pop. France je snad nejkrásnější odstín z celé paletky. Jedná se o krásnou tmavě modrou barvičku se zajímavými studenými odlesky. V některých úhlech se tváří dokonce fialově, fakt krása :) Posledním odstínem z paletky je pink fizz, který je trochu lepší variantou stínu rose. Také se skládá hlavně z růžových třpytek, ale pigmentace i opadávání už není tak hrozné.


Paletka pro mě určitě není žádným propadákem, nicméně jsem z ní stále trochu na rozpacích. Nelíbí se mi, že stíny jsou tolik slisované, což se odráží na špatném nabírání i horší pigmentaci. Většina odstínů v paletce je však použitelná a některé se povedly opravdu moc. Těch, které jsou špatné je jen pár. Ještě musím pochválit, že mezi matnými stíny se nachází světlý stín na rozjasnění, světle hnědý i tmavě hnědý, takže se s nimi dá dobře pracovat při každém líčení. Paletku tedy můžu doporučit, i když pro náročné uživatele to asi to pravé nebude. Pokud však rádi zkoušíte nové věci, líbí se vám pěkné obaly anebo vás zaujalo složení stínů, tak by se vám paletka mohla zalíbit. Paletku seženete i s ostatními čokoládovými paletkami na webu Makeup Revolution za 399 Kč.


Výhody:
  • pěkný obal
  • bytelné balení s pevným uzavíráním
  • velké zrcátko
  • fólie s názvy odstínů
  • barevné složení stínů
  • většina odstínů je použitelná
  • některé odstíny jsou opravdu krásné a zajímavé (france, cork, bubbles,...)

Nevýhody:
  • pevně slisované stíny
  • některé stíny mají horší pigmentaci (rosy, truffle,...)
  • ke konci dne se začínají ztrácet

Hodnocení: 7/10


Moc děkuji zastoupení MUR za poskytnutí produktu k recenzi.


Máte rádi paletky od MUR? Jaká je vaše oblíbená? Máte zkušenosti s některou z čokoládové řady?

22 komentářů

  1. Tak ta modro-fialová vypadá úžasně! Ale jinak se mi paletka celkově líbí, i když jsou i paletky, které mě od nich zaujaly více.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tahle růžovka se mi líbí snad nejvíce z těch čokoládových.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle paletka vypadá fakt krásně. Celkově mám kosmetiku od MUR strašně ráda, mají spoustu výrobků, která je podobná kosmetice od dražších značek a jen za zlomek ceny :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé to je krásná paletka, ale nejsou to odstíny, které by mi zrovna slušely :/ Ale paletky od MUR jsou skvělé a hlavně za skvělou cenu :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  5. Tahle paletka se mi desne libi, obal ma dokonaly i odstinove se mi hodne libi, skoda nekterych stinu.:-):-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  6. Ten obal je fakt super :)

    Dnes u mne na blogu Army outfit :

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Odstíny má nádherné:) Růžovou paletku vidím poprvé, znala jsem jen tu bílou a hnědou...

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Ten obal je nádherný a i ty stíny vypadají moc hezky, ale asi si ji momentálně pořizovat enbudu
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  9. To je ale krásná skladba barev :) Zatím jsem neměla možnost paletky vyzkoušet

    OdpovědětVymazat
  10. Tohle jsem ještě nikde neviděla, ale je to opravdu krásná paletka :)

    SOPHIE

    OdpovědětVymazat
  11. Krásny článok, paletka vyzerá dobre. Veľmi sa mi páči ten čokoladový obal a máš super blog. Nechcela by si sledovať navzájom? Ak áno daj mi vedieť.
    http://andreanalens.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Odstíny i celá paletka vypadají skvěle (hlavně odstín France, do toho jsem se tak trochu zamilovala), nicméně já asi raději investuji do originálu od Too Faced. :)
    Katarina

    OdpovědětVymazat
  13. Paletka je krásná jak už obalem,tak stíny :) Určitě bych si nějakou podobnou, nebo tuhle ráda pořídila.

    Pokud by jsi měla čas a byla by jsi tak hodná a chtěla se podívat na můj blog tady je adresa, není teda o kosmetice, ale můžeš si tam prohlédnout nějaké fotky atp. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Zajímavé balení a já osobně mám radši světlejší stíny, takže by mi s tou horší pigmentací zase až tak nevadily :) Naopak na ty co byly tak hooodně výrazné jsem valila oči, jakože to bych si asi na sebe dát netroufla. Ale každý jsme jiný typ a máme jiný vkus, takže věřím, že někomu do oka určitě padnou.

    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. dakujem teda zas nieco co musim mat ! :D

    OdpovědětVymazat
  16. no, tak ta je překrásná!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ještě jsem o ní nikde nečetla. Ale vypadá dokonale!
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  18. Moc hezká paletka a máš to moc hezky napsáno a popsáno :)

    www.nicolepicknmix.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář ♥