Nákupy a novinky #7 Srpen 2015

Po delší odmlce se vám opět hlásím s novým článkem a jelikož nám srpen už končí, je ten pravý čas podívat se na nákupy a novinky právě za tento měsíc. Doufám, že i během školy budu blog dobře stíhat, poslední dny jsem neměla na psaní vůbec náladu, celý víkend včetně pátku jsem strávila na odpolední v práci a dopoledne jsem totálně nepoužitelná. Každopádně brigádu jsem zdárně ukončila, jelikož jako spoustu z vás, tak i mně čeká zítra škola, do které se vážně netěším.

Ještě než se vrhnu na samotné novinky, tak bych chtěla podotknout, že některé produkty jsou ještě z konce července, ale zahrnula jsem je do srpnových nákupů. Také se chci omluvit, že některé věci jste mohli vidět právě již v minulých nákupech, což jsem si neuvědomila a všimla si toho samozřejmě až před psaním článku, takže se mi opravdu nechtělo všechno připravovat a fotit znova (už tak to dalo zabrat, aby všechny věci vydržely na svém místě a pořád se někam nekutálely).

Teď už ale opravdu k novinkám, kterých je (hlavně těch kosmetických) opravdu dost, takže nebudu nic zbytečně okecávat a jdeme na to :-)

• Aussie Miracle Shine šampon, kondicionér a maska 
• Bioderma Photoderm Bronz SPF 30 
• Bioderma Sensibio micelární voda 
• Bioderma Photoderm Max na rty a citlivá místa SPF 50+ 
• EOS balzám na rty malina a granátové jablko (DM, 159 Kč) 
• Spa Salt ovocná sůl do koupele (Tesco, cca 35 Kč) 
• Cien Indian Fruit sprchový gel (Lidl, 40 Kč)
• Kivvi čistící emulze
• Rexona Maximum Protection (Rossmann, 149 Kč)
• Dermacol Aroma Ritual melounový tělový peeling
• Clinimax Panthenol pěna (Rossmann, 129 Kč)


• Makeup Revolution rozjasňující konturovací sada (Rossmann, 169 Kč)
• She rtěnka (DM, 10 Kč)
• Gosh rtěnka
• Essence rtěnka (Rossmann, 35 Kč)
• NYC krémová tvářenka (Rossmann, cca 70? Kč)
• Gosh oční stíny v tužce
• Maybelline Color Tattoo (Rossmann, 179 Kč)
• Essence lak na nehty (Rossmann, 35 Kč)
• Rimmel lak na nehty
• Essence paletka očních stínů All About Nude (Rossmann, 35 Kč)
• Astor másla na rty (Teta, 50 Kč/kus)
• Rimmel krémová tvářenka Stay blushed! (Rossmann, 50 Kč)
• Maybelline řasenka Colossal Volum' Express (DM, 149 Kč)
• Essence konturovací tužka na rty (DM, 30 Kč)
• Rival de Loop kajalová tužka na oči (Rossmann, 30 Kč)
• Rival de Loop tužka na obočí (Rossmann, cca 30 Kč)
• Gosh štětec na korektor
• Maybelline Fit Me korektor (Rossmann, 159 Kč)
• Essence Make Me Brow (Rossmann, cca 70 Kč)

• desky s cupcake-y (Tesco, 17 Kč)
• sluneční brýle (Rossmann, 249 Kč)
• obyčejné tužky (Kik, 30 Kč)
• Cosmopolitan s dárkem - krém na ruce (60 Kč)
• Ebelin zásobník na odličovací tamponky (DM, 149 Kč)
• Ebelin organizér na kosmetiku (DM, 139 Kč)

• úložné boxy (Lidl, 179 Kč za 2 kusy)

• modré sako F&F (Tesco, 429 Kč)
• šedé tričko (Lidl, 90 Kč)

Omlouvám se za kvalitu fotografií, všimla jsem si toho až v počítači, foťák dneska asi neměl svůj den 


Co udělalo radost v poslední době vám? Máte s něčím z mých nákupů zkušenost? Na který produkt by vás zajímala recenze?

20 komentářů

  1. Tyjo, tolik krásné kosmetiky :D ❤ Fit me korektor je můj nejoblívenější :)
    denissebeauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Týjo, to je teda novinek :) hrozně se mi líbí ty úložný krabice

    OdpovědětVymazat
  3. Rada by som si prečítala o tom čistiacom géli od Kivvi. A ten krémik na ruky od Dermacol vyzerá rozkošne ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní kousky, pěkně nadupané nákupy! Zajímala by mě ovocná sůl do koupele;) A úložné boxíky jsou nádherné:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyjo toho je! Já si nepořídila snad ani polovinu z toho heh :D Moc se mi líbí ta zásoba kosmetiky, produkty Aussie bych moc ráda vyzkoušela :) -L

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to jsou krásné nákupy, některé věcičky udělaly v minulých týdnech radost i mně:-) A moc se mi líbí ty úložné boxy:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tolik skvělé kosmetiky :)) To abych se těšila na recenze :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  8. wooow, toľko vecí :O super nákupy :3 minimálne polovicu vecí by som brala tiež :D
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, tolik kosmetiky, co jsi si nakoupila za poslední týdny, jsem snad nenastřádala za celý můj život :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne všechno jsou nákupy, jsou to celkově novinky za minulý (a trochu předminulý) měsíc, některá kosmetika je z výher z giveaway :-)

      Vymazat
  10. tolik skvělé kosmetiky a pěkné úložné boxy! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Páááni, to je kosmetiky! Tolik si já nekoupím ani za půl roku. :))))

    Třeba ten Panthenol jsem si taky letos v létě koupila, protože jsem se spálila, což se mně normálně nestává, takže jsem z toho byla několik dní dost mrzutá...

    Ela

    OdpovědětVymazat
  12. Nevím proč, ale produkty od Aussie mě vůbec nezaujaly... Nicméně nad tou rozjasňující a kunturující paletkou jsem také přemýšlela snad o ní dáš vědět jaká je, brousím si na ní zuby :) Od astoru mám ty máslíčka na rty 2... Mám Cheeky Cherry s ním jsem opravdu spokojená má krásnou barvu a vydrží celý den, potom mám Magic Magenta což je v tubičce sice krásná barva, ale na rtech jí musím každou chvilku přetírat...
    http://lovelylady6.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle jsou moje první produkty od Aussie a zatím jsem zkoušela jen šampon a kondicionér a sice mi přijdou celkem fajn, ale žádný zázrak to není, za tu cenu bych si je sama asi nepořídila :-)

      Vymazat
  13. Aussie je pro mě nejoblíbenější značka produktů na vlasy :3 Rimmel má perfektní laky a Essence rtěnky :)
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    Ps.: Zvu tě na Giveaway, která se koná u mě na blogu > http://janetsonrisa.blogspot.cz/2015/08/givewaway-o-jeden-ze-sprchovych-gelu.html ..Byla bych moc ráda, kdyby ses zapojila :)

    OdpovědětVymazat
  14. Značce Aussie jsem taky podlehla:) Rozhodně se řadí mezi nejlepší vlasové přípravky z drogerie:)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář ♥